دوشنبه 17 اسفند 1383

اعلمي نماينده مجلس هفتم خواستار اطلاع مجلس از جزئيات مذاكرات هسته‌اي شد، خبرگزاري فارس

نماينده مردم تبريز در تذكر آئين‌نامه‌اي خواست تا نمايندگان مجلس در جريان جزئيات مذاكرات هسته‌اي قرار گيرند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس اكبر اعلمي در جلسه علني عصر امروز مجلس شوراي اسلامي در تذكر آئين‌نامه‌اي با اشاره به ماده 23، بند شش و هفت ماده 21، بند ش ماده 33 آئين‌نامه داخلي و اصول شش و 56 قانون اساسي گفت: نمايندگان مجلس و اينجانب بعنوان عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در جريان مذاكرات هسته‌اي مسئولان ايران با هيات خارجي نيستيم ومتاسفانه جزو بي‌اطلاع‌ترين افراد در اين زمينه هستيم.
وي با بيان اين كه مردم و نمايندگان آنها در مجلس شوراي اسلامي حق دارند از جزئيات پرونده هسته‌اي ايران مطلع باشند، تصريح كرد: متاسفانه سرگرم مسائل ديگري هستيم و از اين مسئله مهم مغفول مانديم.
نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر خطاب به غلامعلي حداد عادل گفت: ما نمايندگان فقط از طريق رسانه‌ها از روند مذاكرات مطلع مي شويم و ازجزئيات آن خبر نداريم كه از شما بعنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي و عضو شوراي عالي امنيت ملي مي‌خواهيم تا نمايندگان را در جريان مذاكرات هسته‌اي قرار دهيد.
غلامعلي حداد عادل در پاسخ به تذكر آئين‌نامه‌اي وي گفت: مجلس شوراي اسلامي از طريق آقاي بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و اينجانب بعنوان رئيس مجلس مي‌تواند از مذاكرات هسته اي كسب اطلاع كند.
رئيس مجلس افزود: آقاي بروجردي عضوكميته پيگيري مذاكرات هسته‌اي در تهران است و شما مي‌توانيد با مراجعه به ايشان در جريان مذاكرات هسته‌اي ايران قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حداد عادل در پاسخ به برخي نمايندگان كه خواستار اطلاع از روند مذاكرات شده بودند گفت: بعد از بررسي لايحه بودجه سال 84 از مقامات مسئول دعوت مي‌كنيم تا در اين خصوص به مجلس گزارش دهند و اينجانب هم در اين زمينه در صحن علني مجلس صحبت خواهم كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19047

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلمي نماينده مجلس هفتم خواستار اطلاع مجلس از جزئيات مذاكرات هسته‌اي شد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016