چهارشنبه 19 اسفند 1383

بوش: ایران باید نگرانی های بین المللی را درباره برنامه هسته ای خود برطرف کند؛ تهران باید اصلاحات دمکراتیک را انجام دهد، مهر

رئیس جمهور آمریکا با متهم کردن ایران و سوریه به حمایت از کسانی که وی آنها را تندرو نامید از این دو کشور خواست به حمایتهای خود پایان دهند .
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در دانشگاه دفاع ملی مدعی شد ایران و سوریه از بکارگیری جنایت به عنوان ابزار سیاسی دست بردارند و به حمایت خود از گروه های تروریستی پایان دهند.

بوش ادعا کرد: سوریه و ایران تاریخ طولانی در حمایت از گروه های تروریستی که درصدد انتشار بذرهای دودستگی و هرج و مرج درخاورمیانه هستند، دارند و احتمال زیادی وجود دارد که این استراتژی را بار دیگر در پیش بگیرند.

وی گفت : اکنون زمان آن رسیده است که سوریه و ایران از بکارگیری جنایت به عنوان ابزار سیاسی دست بردارند و به حمایت از تروریسم پایان دهند.

بوش همچنین تهران را به برطرف کردن نگرانی ها درباره برنامه هسته ای خود و اجرای دمکراسی تشویق کرد.


رئیس جمهور آمریکا از ایران خواست نگرانی های بین المللی را درباره برنامه هسته ای خود برطرف کند و اصلاحات دمکراتیک را در کشور پیاده کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بوش در این اظهارات مداخله جویانه گفت : به روزی چشم دوخته ایم که ایرانی ها در تغییراتی که در منطقه اعمال می شود شرکت کنند و به روزی که ملت ایران آزادانه زندگی کند، چشم دوخته ایم .

Copyright: gooya.com 2016