دوشنبه 23 خرداد 1384

برخي عوامل بمب‌‏گذاري روزگذشته دستگير شدند، ايلنا

رئيس كميته تبليغات شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به بمب‌‏گذاري‌‏هاي روز گذشته در تهران و اهواز گفت: براي انتخابات ايران از مدت‌‏ها قبل برنامه‌‏ريزي صورت گرفته بود كه يك انتخابات خوبي برگزار نشود و ادعاي غربي‌‏ها در مورد ايران كه دموكراسي در كشورمان برقرار نيست، ‌‏ثابت شود.

علي آقامحمدي در گفت وگو با خبرنگار" ايلنا" در تحليل بمب گذاري هاي اخير در تهران و اهواز در آستانه انتخابات رياست جمهوري دوره نهم گفت: دشمنان سه طرح براي عدم برگزاري موفق انتخابات در ايران داشتند، يك طرح در مورد تحريم انتخابات بود كه با توجه به حضور همه‌‏جانبه و گروه هاي سياسي در انتخابات و اينكه همه گروه ها و جريانات فكري در اين انتخابات كانديدا داشتند، اين طرح شكست خورده تلقي شد.
وي در مورد طرح دوم دشمنان انقلاب در مورد عدم برگزاري موفق انتخابات رياست جمهوري گفت: طرح دوم ترور شخصيت كانديداها بود، طبيعتا اين هشت كانديدا همگي از شخصيت هاي نظام و مورد احترام ملت هستند.
آقامحمدي افزود: در طرح دوم دشمنان تبليغات بسيار گسترده اي در رسانه هاي مختلف و از طريق ماهواره ها، اينترنت و شب نامه ها عليه كانديداها شروع شد تا اهميت و جايگاه رياست جمهوري و كانديداهاي آن را كاهش دهند كه با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در سالگرد رحلت حضرت امام(ره) اين مورد هم درحال خنثي شدن است كه اميدواريم آثارش به طور كل از بين رود و مردم متوجه اين توطئه بزرگ شوند كه در تاريخ انتخابات ايران اين همه ترور شخصيت بي‌‏سابقه است.

رييس كميته تبليغات شوراي عالي امنيت ملي در مورد طرح سوم دشمنان براي انتخابات رياست جمهوري گفت: تهديد مردم و به هم زدن مراكز برگزاري انتخابات، طرح سوم اين دشمنان بودكه چندي پيش با انفجاري كه در قم در داخل رودخانه در پشت استانداري و فرمانداري اين شهر صورت گرفت، آغاز شد.
آقامحمدي تصريح كرد: نمونه دوم كه واضح‌‏ترين هدف شان را بروز داد، بمب گذاري در منطقه فرمانداري اهواز بود. در تهران هم با توجه به حفاظت مناسبي كه از فرمانداري تهران صورت گرفت، بمب شان را دريكي از مناطق پرجمعيت تهران در چهار راه سپاه منفجر كردند، سه بمب هم در نقاط مختلف تهران توسط ماموران امنيتي و انتظامي كشف و خنثي شد و برخي عناصر اين عوامل نيز دستگير شدند.
وي گفت: دشمنان شبكه گسترده اي را براي مختل كردن برگزاري انتخابات بكار گرفته‌‏اند، البته برخي از اين عوامل با توجه به هوشياري هاي صورت گرفته، دنبال فرار مجدد به عراق هستند، گروه هايي نيز در داخل ايران هستند كه نيروهاي امنيتي و انتظامي كشور با برقراري گشت ها به دنبال تعقيب آنها هستند كه انشاءالله آنها را نيز دستگير خواهند كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقامحمدي تاكيد كرد: تازمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري، عوامل آمريكايي و انگليسي اين حوادث كه عمدتا از منطقه بصره عراق وارد خاك كشور مي‌‏شوند را دستگير و اين توطئه را خنثي خواهيم كرد و مردم ما نيز چون به اين نوع تهديدها آشنا هستند، برعكس آن چيزي كه دشمنان آرزو دارند، يعني همان كاهش مشاركت مردم در انتخابات عمل خواهند كرد.
رييس كميته تبليغات شوراي عالي امنيت ملي در پايان خاطرنشان كرد: مشاركت حداكثري مردم روز جمعه 27 خرداد آثارش را به نمايش خواهد گذاشت و توطئه هاي دشممنان را خنثي خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24358

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برخي عوامل بمب‌‏گذاري روزگذشته دستگير شدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016