دوشنبه 13 تیر 1384

احمدي‌نژاد: انتشار اطلاعات بي‌اساس از سوي برخي محافل غربي با وجود سيستم‌هاي پيشرفته‌ي اطلاعاتي و امنيتي سوال‌برانگيز است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور منتخب روز دوشنبه در ديدار با نمايندگان آذري مجلس شوراي اسلامي گفت: ايران اسلامي هم‌چنان به عنوان يك كشور بالنده و عزيز در جهان خواهد درخشيد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه ملت ايران با وجود تمامي ترفندها و رفتارهاي زشت بدخواهان داخلي و كين‌ورزان خارجي، اراده و خواست خود را به كرسي خواهد نشاند، خاطرنشان كرد: همه‌ي زياده‌خواهان و مدعيان آن‌ها بايد در برابر تصميم ملت بزرگ ايران سر تعظيم فرود آورند.

وي نتيجه‌ي انتخابات را نشستن آزادانه‌ي اراده‌ي ملت بر كرسي حاكميت عنوان كرد و آن را نمونه‌ي واضحي از دموكراسي ناب و برخاسته از متن مردم دانست.

احمدي‌نژاد حضور پرنشاط و شورانگيز تمامي قشرهاي جامعه در اين انتخابات را يادآور حماسه‌اي دانست كه دل‌هاي پاك مردم خلق كرد و روح جمعي ملت ايران را متجلي ساخت.

رييس‌جمهور منتخب، موضع‌گيري خصمانه‌ي برخي از كشورهاي غربي در برابر خواست و اراده‌ي مردم ايران را مورد سوال قرار داد و گفت: دولت‌هاي غربي بايد براي مواضع و واكنش‌هاي متناقض خود پاسخي منطقي ارايه دهند؛ زيرا آن‌ها چگونه مي‌توانند مدعي دموكراسي و احترام به راي و نظر مردم باشند و در همان حال رفتار دموكراتيك يك ملت را كه با مشاركت 30 ميليون نفري در انتخابات تجلي يافته است، مورد هجوم قرار دهند.

وي انتشار اخبار و اطلاعات بي‌اساس از سوي برخي محافل غربي را با وجود در اختيار داشتن سيستم‌هاي پيشرفته‌ي اطلاعاتي و امنيتي سوال‌برانگيز دانست و افزود: ما خواهان روابطي عادلانه و رو به گسترش با تمامي كشورهاي جهان از جمله اروپا هستيم و به دولت‌هاي غربي نيز توصيه مي‌كنيم رفتار و موضع‌گيري‌هاي خود را به نحوي تنظيم كنند كه ذهن ملت ايران نسبت به آن‌ها بيش از اين مخدوش نشود.

رييس‌جمهور منتخب از نجات و سعادت بشريت به عنوان پيام صريح و غيرقابل تغيير جمهوري اسلامي ايران ياد كرد و افزود: دولت عدالتخواه و تحولگرا، تمامي همت خويش را مصروف سرعت در سازندگي كشور براي رسيدن به جامعه‌ي پيشرفته و الگو و ايستادن بر بام جهان خواهد كرد.

وي تلاش پي‌گير و همه‌جانبه براي خدمت به مردم را در تمام سطوح مديريتي كشور با هر نوع گرايش سياسي، قومي و مذهبي مورد تاكيد قرار داد و گفت: فضاي آينده‌ي كشور، فضاي كار و همدلي است و همه‌ي دست‌اندركاران كشور بايد به مثابه‌ي اعضاي يك خانواده، خود را براي ايفاي نقشي فعال در يك دوران پركار آماده كنند.

احمدي‌نژاد، جبهه‌بندي‌هاي كنوني را فاقد هرگونه اصالتي دانست و تاكيد كرد كه مردم، نمايندگان و تمامي مسوولان كشور در زمره‌ي اصولگرايان اصلاح‌طلب هستند و اداره‌ي مطلوب كشور نيز مستلزم همكاري و همدلي همه‌ي مسوولان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همكاري نزديك، صميمي و بيش از پيش مجلس و دولت را ضروري دانست و تصريح كرد كه سرعت دادن به حل مشكلات و آباداني و سازندگي سريع كشور، بهترين پاسخي است كه مخالفان ملت ايران دريافت خواهند كرد.

رييس‌جمهور منتخب ملت هم‌چنين آذربايجان را ذخيره و پشتيبان انقلاب و نامي آشنا براي ملت ايران عنوان كرد و گفت: آذربايجان سنگر مستحكم دفاع از استقلال، آزادي و فرهنگ و تمدن ايران اسلامي بوده و همواره نقشي بي‌بديل و شجاعانه در خط مقدم دفاع از اين سرزمين داشته است.

ظرفيت‌هاي عميق چشم‌انداز بيست ساله، لزوم برنامه‌ريزي‌هاي كلان و همكاري براي تمركززدايي به عنوان يك اولويت و نيز نظارت جدي مجلس بر جلوگيري از اتلاف منابع كشور، از ديگر موضوعاتي بود كه رييس‌جمهور منتخب ملت در اين ديدار مطرح كرد.

پيش از سخنان دكتر احمدي‌نژاد، سلمان خدادادي و سيدمحمد ميرتاج‌الديني از استان آذربايجان‌شرقي، جهانبخش محبي‌نيا، علي‌اكبر آقايي و محمد كريميان از استان آذربايجان‌غربي، احمد مهدوي از استان زنجان و ولي ملكي از استان اردبيل به بيان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

راي بالا و 69 درصدي مردم استان‌هاي آذري زبان به احمدي‌نژاد، وجود ظرفيت و موقعيت‌هاي ويژه و به تبع آن لزوم توجه بيش از پيش به استان‌هاي شمال غرب كشور، استقبال و اعلام آمادگي براي همكاري در جهت عملي شدن اصول كاري رييس‌جمهور منتخب و نيز ضرورت اصلاح برخي زيرساخت‌هاي دستگاه‌هاي دولتي از جمله موضوعات مطرح شده از سوي نمايندگان در اين جلسه بود.

Copyright: gooya.com 2016