پنجشنبه 16 تیر 1384

18 تیر نماد 16 آذر، حزب ملت ايران دفتر اروپايي

پاینده ایران ای آفریدگار پاک
ترا پرستش می کنم و از تو یاری می جویم

« می خواهم طبقه جوان مملکت که چشم و چراغ ومایه ی امید مملکت هستند علت این سختگیری و شدت عمل را بدانند و از راهی که برای طرد نفوذ استعماری بیگانگان پیش گرفته اند منحرف نشوند و از مشکلاتی که در پیش دارند هیچوقت نهراسند و از راه حق و حقیقت باز نمانند . »
دفاعیات دکتر مصدق در بیدادگاه نظامی

هم میهنان آزاد یخواه !
در نیمه های شب هجدهم تیرماه 1378خورشیدی اراذل چماق بدست در پناه نیروهای انتظامی ، ددمنشانه به خوابگاه دانشجویان یورش برده و مغول وار کشتند ومجروح کرده و غارت نمودند و به آتش کشیدند ، بدین ترتیب بار دیگر فاجعه 16 آذر 1332 را در اذهان همگان زنده نمودند .
جوانان میهن ما که در رأس آنان دانشجویان دلاور آزادیخواه قرار دارند مگر چه می خواستند و میخواهند که باید در نظام گذشته مورد ضرب و شتم و زندان و شکنجه قرار گیرند و در این نظام هم باید بهمان سرنوشت دچار گرد ند . آیا خواهان آزادی بودن و عدالت خواستن پاسخش چوبه اعدام و زندان و شکنجه است .؟
ملت ما تنها ملتی می باشد در جهان که بمدت یک قرن برای رسیدن به آزادی و عدالت مبارزه میکند و در این راه بهترین فرزندان خود را فدا نموده و خسارت های فراوانی را متحمل گشته است ولی هرگاه خواسته تا آزادی را لمس نماید در اثر ترفند از ما بهتران فرسنگها از آن دور شده است . ملت ایران ، مبارزترین ملت های جهان است ولی با افسوس بسیار هنوز که هنوز است نتوانسته از سلطه استبداد رهایی یابد. در طول یکصد
سال ملت ایران ، سه حرکت تاریخی را پشت سر نهاد :
انقلاب مشروطه، جنبش ملی شدن صنعت نفت و انقلاب 22 بهمن .
هر سه جنبش با اینکه در وهله نخست با پیروزی روبرو شد ولی نتیجه آن شکست و برگشت به عقب بود . چرا ؟
برای اینکه نخواستیم از گذشته درس عبرت بگیرم و گذشته را چراغ راه آینده خود قرار دهیم . در مغز ما فرو کرده اند که گذشته را باید به گذشته سپرد و بفکر آینده بود غافل از اینکه گذشته زیر بنای آینده است . ما درابتدای هر جنبشی خوب عمل کردیم ، در یک صف و دست در دست هم بپا خاستیم ولی همینکه به قله پیروزی رسیدیم دست هم را رها ساخته و هرکدام ساز خود را زدیم و در نتیجه دشمنان آزادی از این موقعیت استفاده کرده و با ترفندهای اهریمنی ، دامنه این تفرقه و اختلاف ها را گسترش دادند و ما تا آمدیم بخود آئیم با سر به ته دره استبداد سقوط کردیم .
هم میهنان ارجمند !
باید شکست های گذشته را مو بمو مورد بررسی قرار دهیم و دلیل و علت شکست ها را بخوبی دریابیم تا بار دیگر بهمان سرنوشت دچار نشویم . بخاطر رهایی میهن عزیزمان ایران که از چهار سو در معرض خطر قرار گرفته است ، باید اختلافات را کنار گذاشته و به ایران بیاندیشیم . همه ما در گذشته به نوعی دچار اشتباه شده ایم گناه را به گردن هم نیاندازیم . باید دست در دست هم گذاریم و با همت هم اشتباهات گذشته را جبران کنیم . باید برای رسیدن به آزادی و عدالت کوشش کنیم .استقلال و آزادی و عدالت رایگان بدست نخواهد آمد برای رسیدن به آن باید مبارزه کرد و از بند و زندان و چوبه اعدام نباید هراسید .
روان پاک امیر کبیرها ، ستار خان ها ، دکتر فاطمی ها ، فروهرها ووو.....
نگران ما و سرنوشت کشورمان ایران زمین هستند . زندگی انسان ها جاودانی نیست آنچه جاوید می ماند نام نیک است . باید بکوشیم که آیندگان از ما به نیکی یاد کنند . آذری ، کرد ، بلوچ ، خوزی ، فارس ، گیلک ، مازندرانی ، ترکمن وخراسانی ، همه ما ایرانی هستیم و هیچکدام بر دیگری برتری یا مزیتی نداریم . همه فرزندان یک مادریم بنام ایران و مانند اعضای یک خانواده به تساوی ارث میبریم ، نباید گذاشت بیگانگان بین اعضای این خانواده کهنسال اختلاف انداخته و بخواسته اهریمنی خود برسند . ایران فردا از آن ماست با هر دین و عقیده و آئینی ، مهم ایرانی بودن است و بس .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هم میهنان گرامی !
16 آذر و 18 تیر را گرامی بداریم ، هر کدام آغاز حرکتی بوده است بسوی استقلال ، آزادی و عدالت که پس از هر شکست ، جوانان برومند دانشجو آن را آغاز کردند .
بهیچ عنوان نباید اجازه داد که بیگانگان در امور کشورمان دخالت نمایند ، خود باید چاره ساز باشیم . باید از جوانان دلاور میهن مان حمایت کنیم و با پند گرفتن از شکست های گذشته ، آینده روشن و درخشانی را تدارک ببینیم . اگر در کنار هم باشیم و به ایران بیاندیشیم ، پیروزی از آن ما خواهد بود .

درود بر روان شهدای راه آزادی
درود بر زندانیان سیاسی
درود بر دانشجویان مبارز آزادیخواه

پنجشنبه شانزدهم تیرماه 1384 خورشیدی
دفتر اروپایی حزب ملت ایران

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '18 تیر نماد 16 آذر، حزب ملت ايران دفتر اروپايي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016