پنجشنبه 30 تیر 1384

احمدي نژاد: عدالت گستري و مهرورزي مهمترين خصوصيات دولت اسلامي است، ايرنا

مشهد، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۳۰‬
داخلي. سياسي. رئيس جمهورمنتخب.

رييس جمهور منتخب ملت ايران گفت: عدالت گستري و مهرورزي مهمترين خصوصيات دولت اسلامي است.

دكتر"محمود احمدي نژاد" عصر پنجشنبه در مشهد در صحن جامع رضوي حرم مطهر امام رضا (ع) در ديدار با زائران و مجاوران افزود: از ديگر معيارهاي دولت اسلامي خدمتگزاري به ملت ايران، و پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور است.

او تاكيد كرد : بي‌توجهي به خواسته‌ها و مشكلات مردم مخالف محبت و دوستي در جامعه است.

احمدي نژاد يادآور شد : از ديگر موارد مهم از بين برنده محبت و دوستي در جامعه رانت خواري ، سوء استفاده از فرصت‌ها و امكانات عمومي و اخذ امتيازهاي غيرقانوني و كوتاهي در برابر دشمنان است.

وي ادامه داد: در دولت اسلامي ملت صاحب كشور است لذا رانت خواري ، رباخواري ، حرام خواري و سوء‌استفاده از سرمايه‌ها جايي در اين دولت ندارد.

رئيس جمهور منتخب افزود : ايجاد زمينه كار و رفاه براي مردم، تشويق و ترغيب مردم براي حضور در فعاليت‌هاي مثبت اقتصادي و فراهم كردن زمينه بروز خلاقيت‌ها از وظايف اصلي دولت اسلامي است.

احمدي نژاد ادامه داد: دولت اسلامي رفيق مردم است نه رقيب آنان و مسوولان بايد براي خدمت آحاد مردم كمر همت ببندند.

او گفت: اگر نگوييم در دولت اسلامي همه ملت به رفاه مي‌رسند بايد زندگي آبرومند را براي آنان فراهم كرد.

وي اظهار داشت: دولت اسلامي دولت مردم است و مردم خود دولتند و دولت مردم است.

وي اضافه كرد: برخي از سران كشورها خود را آقاي جهان مي‌دانند و با توجه به اينكه خود سازنده سلاحهاي ميكروبي و شيميايي هستند و از انرژي هسته‌اي به بدترين نحو عليه ملتها استفاده مي‌كنند، ممالك ديگر را از داشتن حق طبيعي استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي بر حذر مي‌دارند.

او گفت: ما همچنان كه از سلاحهاي كشتار جمعي متنفريم، محروم كردن ملتها را از دستيابي به دانش هسته‌اي شديدا رد مي‌كنيم.

احمدي نژاد تصريح كرد: سياستهاي دوگانه در سطح جهان پذيرفتني نيست.

رييس جمهور منتخب در ادامه سخنانش اضافه كرد: ملت ايران تكيه‌گاه اصلي عدالت خواهي در جهان است و از آنان بعنوان تنها ملتي در جهان ياد كرد كه كوچكترين ترديدي از تهديدات ابرقدرتها بخود راه نمي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي از اقشار مختلف مردم خواست تا محبت و دوستي را در جامعه توسعه داده و در سايه مهرورزي در كشور به هم خدمت كنند.

احمدي نژاد تاكيد كرد: بايد همواره محبت شعار اصلي ما باشد و در اين صورت است كه زندگيها شيرين تر و دلها بهم نزديك تر مي‌شود.

قبل از سخنان رييس جمهور منتخب توليت آستان قدس رضوي گفت: همدلي و همبستگي و احساس تكليف در جامعه و همراهي با دولت خدمتگزار نقش تعيين كننده‌اي در آينده اين كشور دارد.

آيت الله عباس واعظ طبسي گفت: آستان قدس رضوي با همه امكاناتش خود را ملزم و موظف به همكاري با دولت مي‌داند.

يادآور مي‌شود دكتر محمود احمدي نژاد قبل از ديدار با زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) با آيت‌الله عباس واعظ طبسي نماينده ولي در خراسان و توليت آستانقدس رضوي در تالار دارالزهد مباركه حرم مطهر رضوي ديدار كرد .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: عدالت گستري و مهرورزي مهمترين خصوصيات دولت اسلامي است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016