سه شنبه 25 مرداد 1384

برخي وزراي پيشنهادي از ارايه برنامه‌هاي كاري خود به رسانه‌ها منع شدند، فارس

خبرگزاري فارس:برخي وزراي پيشنهادي دولت احمدي‌نژاد از مصاحبه و ارايه برنامه‌ها و محورهاي كاري خود به رسانه‌هاي گروهي منع شده‌اند.

در پي تلاش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس براي دستيباي به برنامه‌هاي كاري برخي وزراي اقتصادي دولت احمدي‌نژاد براي انعكاس آن به افكار عمومي، مطلع شديم به وزراي پيشنهادي تاكيد شده فعلا از اعلام اين برنامه‌ها و مصاحبه با خبرنگاران خودداري كنند.

اين در حالي است كه وزراي پيشنهادي قبل از اين كه به عنوان گزينه نهايي از سوي آقاي احمدي‌نژاد معرفي شوند، به درخواست وي، برنامه‌ها و محورهاي كاري خود در وزارتخانه مربوطه را به رئيس‌جمهور ارايه داده اند.

همچنين پس از اعلام نهايي فهرست وزراي پيشنهادي از سوي رييس جمهور، برخي وزرا برنامه‌ها و رئوس كاري خود را به نمايندگان مجلس نيز ارايه داده و در كميسيونهاي تخصصي به دفاع از برنامه‌هاي خود پرداخته‌اند، با اين حساب مشخص نيست كه برنامه‌هاي كاري وزراي پيشنهادي چرا براي رسانه‌ها و افكار عمومي محرمانه تلقي مي‌شود.

جوانفكر، از اعضاي دفتر رييس جمهور نيز در پي پيگيري خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت: «برنامه‌هابعد از راي اعتماد قطعا" در اختيار رسانه ها قرار مي‌گيرد اما تا نهايي شدن برنامه‌هاي كاري وزراي پيشنهادي، اين برنامه‌ها به رسانه‌ها منعكس نخواهد شد چرا كه آنها هنوز وزير نيستند »
وي افزود: «آنچه به نمايندگان مجلس از سوي وزراي پيشنهادي آقاي احمدي‌نژاد ارايه شده، رئوس كاري آنهااست و برنامه‌هاي آنها هنوز تكميل و نهايي نشده است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برخي وزراي پيشنهادي از ارايه برنامه‌هاي كاري خود به رسانه‌ها منع شدند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016