یکشنبه 30 مرداد 1384

ميرتاج الديني: موضع‌ نهايي فراكسيون اكثريت درباره كابينه روز دوشنبه اعلام مي‌شود، فارس

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس گفت:‌ در پايان جلسه عصر شنبه فراكسيون قرار شد بعد از بخشي از نشست‌هاي علني بررسي وزراي پيشنهادي در مجلس، فراكسيون اكثريت روز دوشنبه درباره اعضاي كابينه تصميم‌گيري نهايي كرده و موضع خود را اعلام كند.

سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس درباره نشست عصر روز شنبه فراكسيون اكثريت مجلس بيان داشت: جلسه امروز به منظور جمع‌بندي نظرات اين فراكسيون درباره وزراي پيشنهادي بود كه بدون حضور وزرا و حتي نمايندگاني كه براي وزارت پيشنهاد شده‌اند، برگزار شد.

وي افزود: در اين جلسه روي مباحث كلي در مورد كابينه بحث شد و روي مصاديق نيز برخي نمايندگان نظرات مخالف و موافق خود درباره وزرا را ارايه كردند.

عضو فراكسيون اكثريت مجلس اظهار داشت: فراكسيون يكشنبه و دوشنبه يك جلسه شوراي مركزي و يك نشست مجمع عمومي فراكسيون را خواهد داشت كه اين كارها در راستاي عمل به وظيفه قانوني نمايندگان براي بحث و بررسي و آشنايي بيشتر با برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي وزرا انجام مي‌گيرد.

ميرتاج‌الديني تصريح كرد: فراكسيون يك برنامه سنگيني را عهده‌دار شده و يكي از كارهاي اساسي فراكسيون اكثريت در اين مدت همين بررسي كابينه بوده كه تا به حال 3 نشست برگزار كرده‌ايم و شوراي مركزي هم در تنظيم برنامه‌ها به فراكسيون كمك مي‌كند.

نماينده مردم تبريز در پاسخ به اين سؤال كه آيا احتمال راي نياوردن تعدادي از وزراي پيشنهادي وجود دارد يا خير؟ گفت: چون در جلسه امروز به قطعيت كامل نرسيديم، قرار شده است از موضع فراكسيون چيزي بيشتر از اين نگوييم اما در مورد بعضي از وزراي پيشنهادي سؤالات و بحث‌هاي جدي وجود داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016