دوشنبه 18 مهر 1384

نشست مشترک مجلس هفتم و دولت، نمايندگان فراكسيون اكثريت: مهار پديده بدحجابي بايد در اين نشست بررسي شود، ايلنا

اولين نشست مشترک مجلس هفتم و دولت نهم
احمدي‌‏نژاد از سفر خود به سازمان ملل و وضعيت اقتصادي، سياسي كشور گزارش مي‌‏دهد

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو هيات رييسه مجلس هفتم، گفت: احمدي‌‏نژاد در نشست مشترك دولت و مجلس، گزارشي از سفر اخير خود به سازمان ملل را به مجلس هفتم ارايه خواهد كرد.

حسين سبحاني‌‏نيا، در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا"، خبر از ارايه گزارش احمدي‌‏نژاد در خصوص وضعيت اقتصادي، سياسي كشور پس از روي كار آمدن دولت وي داد و گفت: در اين گزارش عمده مباحث كلان كشور در رابطه با گران شدن ارزاق و مايحتاج روزانه مردم در ماه مبارك رمضان و وضعيت سياسي كشور پس از برگزاري آخرين نشست شوراي حكام مورد بررسي قرار مي‌‏گيرد.
وي افزود: احمدي‌‏نژاد مباحثي در خصوص وضعيت معاونين خود نيز ايراد خواهد كرد اما مسلما رييس‌‏جمهوري تا قبل از تصويب استفساريه جديد نمايندگان در رابطه با دوشغله بودن برخي از اعضاي كابينه اظهارنظر نخواهد كرد.
دو عضو فراكسيون اكثريت مجلس هفتم، همچنين بررسي وضعيت حجاب در نشست مشترك دولت و مجلس را ضروري دانستند.
مرتضي فضل‌‏علي، عضو كميسيون اجتماعي مجلس هفتم، به خبرنگار"ايلنا"، گفت: علي‌‏القاعده ضرورت دارد درخصوص توجه ويژه به مهار پديده بدحجابي، در اولين نشست مشترك دولت و مجلس بحث صورت گيرد تا دولت مكلف به اتخاذ راهكارهايي در اين زمينه شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين علي شهرياري، نيز به "ايلنا"، گفت: فضاي ماه مبارك رمضان ايجاب مي‌‏كند در رابطه با ايجاد فضاي اعتقادي و ديني در كشور، مباحثي در اين نشست مطرح شود.
گفتني است؛ اولين نشست مشترك مجلس هفتم و دولت نهم چهارشنبه اين هفته در صحن مجلس برگزار مي‌‏شود.

Copyright: gooya.com 2016