دوشنبه 14 آذر 1384

رييس شاخه جوانان حزب مشاركت: راديكاليسم دانشجويي يكي از دلايل سياست‌‏گريزي دانشجويان است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس شاخه جوانان حزب مشاركت ايران اسلامي، انباشت تجربه سياسي، ‌‏امنيت فعاليت سياسي در قالب احزاب, انتقال مستقيم مطالبات دانشجويان و تلاش براي تقويت جايگاه مردمي احزاب را از جمله دلايل ضرورت تعامل دانشجويان با احزاب عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، رضا شريفي عصر روز يك‌‏شنبه در سومين نشست هسته‌‏هاي دانشجويي جبهه مشاركت ايران اسلامي، گفت: انباشت دانش و تجربه سياسي در احزاب يكي از دلايل تعامل دانشجويان با احزاب است، به گونه‌‏اي كه حزب محل سياست‌‏ورزي حرفه‌‏اي است و فعالان حزبي تجربياتي دارند كه مي‌‏توانند آن را در اختيار دانشجويان كه به صورت آماتور كار سياسي مي‌‏كنند، قراردهند.
وي افزود: همچنين كار حزبي با برنامه‌‏ريزي جدي‌‏تر انجام مي‌‏گيرد و از امنيت بيشتري برخوردار است بنابراين دانشجويان در تعامل با احزاب امنيت بيشتري براي فعاليت دارند و حتي مي‌‏توان گفت يكي از دلايل سياست‌‏گزيري دانشجويان راديكاليسم دانشجويي و ناامن كردن فضاي فعاليت دانشجويي بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريفي تصريح كرد: انتقال مستقيم مطالبات دانشجويان به حزب براي برنامه‌‏ريزي و تلاش براي تقويت جايگاه مردمي حزب از طريق دانشجويان -كه جمعيت قابل توجه و تاثيرگذاري را شامل مي‌‏شوند- از ديگر دلايلي است كه تعامل دانشجويان با احزاب را ضروري مي‌‏كند.
رييس شاخه جوانان حزب مشاركت با اشاره به تشكيل هسته‌‏هاي دانشجويي اين حزب در اين راستا، گفت: اعضاي هسته‌‏هاي دانشجويي عضو حزب به حساب نمي‌‏آيند بلكه آنها هواداران حزب هستند كه به شعار محوري "ايران براي همه ايرانيان" اعتقاد دارند و با معتقدان به شعار "ايران براي بخشي از ايرانيان" و "بخشي از ايران براي بخشي از ايرانيان" مرزبندي دارند.

Copyright: gooya.com 2016