چهارشنبه 16 آذر 1384

مخبر كميسيون امنيت ملي مجلس: وزير دفاع بايد پاسخگو باشد، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۹/۱۶‬

كاظم جلالي مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خواستار بررسي علل سقوط هواپيماي سي ‪ ۱۳۰‬در اين كميسيون شد و گفت: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح بايد در اين زمينه پاسخگو باشد.

وي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا افزود:
هواپيماي سي ‪ ۱۳۰‬براي حمل و نقل باري و نظامي بكار مي‌رود. سوال اين است كه چرا تعداد زيادي خبرنگار، عكاس و فيلمبردار را در اين هواپيما سوار مي‌كنند، آن هم مسافريني كه خود قصد سفر ندارند، بلكه يك رسالت و وظيفه آنها را به اين سفر وامي‌دارد.

نماينده شاهرود در مجلس تاكيد كرد: سوار كردن شهروندان غيرنظامي در اين هواپيما، آن هم شهرونداني كه ما در مقابل صيانت از جانشان وظيفه مضاعف داريم، غير قابل توجيه است.

جلالي تصريح كرد: مطرح شده است كه اين هواپيما دچار نقص فني شده و در حال بازگشت به فرودگاه بودند. پس در اينكه هواپيماي ياد شده دچار نقص فني شده است، ترديدي وجود ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:
اين هواپيما بايد صبح اول وقت حركت مي‌كرد اما چند ساعتي در فرودگاه به دليل نقص فني معطل بوده است. حال سوال اين است كه چرا اين هواپيما را به دقت كنترل نكردند؟ مسوولان بايد به افكار عمومي پاسخ دهند.

جلالي اين حادثه تاسف بار را به همه داغديدگان خصوصا جامعه رسانه‌اي كشور تسليت گفت و افزود: نبايد از اين حادثه "سرسري" گذشت و در اين زمينه حتما از وزير دفاع سوال خواهم كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مخبر كميسيون امنيت ملي مجلس: وزير دفاع بايد پاسخگو باشد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016