چهارشنبه 26 بهمن 1384

گزارشی در مورد اعدام های مشهد، صبا راوي

www.pglo.org
saba@pglo.org

روزنامه نگار بریتانیایی که برای حقوق بشر و همجنسگرایان فعالیت می کند در هشتم فوریه در پارلمان اروپا در محل Place Martyrdom گزارش ویژه خود را تقدیم نمود. این یک تحقیق جامع در مورد دو فرد به نام های اصغری و مرهونی که به دلیل همجنسگرایی در جولای 2005 در مشهد اعدام شدند می باشد. طبق گزارش رژیم ایران آن ها به این دلیل اعدام شدند که به یک کودک 13 ساله تجاوز کرده اند. این یک دروغ محض است زیرا تحقیقات انجام شده بیان گر این دروغ رژیم ایران می باشد. این دو شخص عاشق یکدیگر بودند و صرفا به خاطر رابطه همجنسگرایانه شان اعدام شدند.

به دلیل فشارهایی که سازمان همجنسگرایان هلند COC و طومارهای اعتراضی و شب زنده داری هایی که برای ادای احترام به این دو نوجوان همجنسگرای اعدام شده انجام شد دولت هلند بازپس فرستادن کلیه همجنسگرایان ایرانی را موقتا به تعلیق در آورد اما با در دست داشتن این گزارش باز پس فرستادن همجنسگرایان به ایران می بایست به طور کامل متوقف گردد و نه تنها در هلند بلکه در همه جای اروپا باید به این مهم توجه نمایند.

به همین دلیل این گزارش تقدیم سفیر بخش حقوق بشر هلند آقای کلرک و پارلمان و دولت های اروپایی خواهد شد و در این راستا در هشتم فوریه یک نتیجه گیری کلی در ارتباط با تحت تعقیب قرار گرفتن همجنسگرایان در ایران و قطع ارتباط اروپا با ایران اتخاذ گردید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به نظر آقای فرانک فان دالن رئیس سازمان همجنسگرایان هلند کشورهای اروپایی نباید با یک کشور شیطانی مثل ایران که همجنسگرایان را شکنجه و اعدام می کند ارتباط داشته باشید. تا به حال سی هزار امضا برای حمایت از همجنسگرایان ایرانی جمع آوری شده است پناهجویان همجنسگرای ایرانی منتظر گزارش سفارت هلند در رابطه با تحقیق در مور اعدام ها هستند اما با تقدیم این گزارش که آقای سیمون فوربس آن را انجام داده است باید این پناهجویان از این انتظار در بیایند و مطمئن شوند که هیچ وقت به کشور هوموفوبیای ایران برگردانده نخواهند شد.

سازمان همجنسگرایان ایرانی PGLO و دفتر نمایندگی آن در هلند همانند گذشته تمام تلاش و همکاری خود را با COC و آقای سیمون فوربس انجام خواهد داد و تلاش خواهد نمود تا هر چه زودتر حق پناهندگی شامل حال پناهجویان همجنسگرای ایرانی در هلند و دیگر کشورهای اروپایی گردد. شایان ذکر است که سازمان همجنسگرایان ایرانی کمپینی را در ماه های آینده برای دفاع از پناهجویان همجنسگرا راه اندازی خواهد نمود.

صبا راوی – نماینده سازمان همجنسگرایان ایرانی در هلند

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارشی در مورد اعدام های مشهد، صبا راوي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016