یکشنبه 7 اسفند 1384

دفتر سياسي جبهه مشاركت نسبت به عواقب خطرناك سانسور در عرصه مطبوعات و هنر هشدار داد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي مسائل حوزه مطبوعات, كتاب و هنر و به خصوص سانسور رو به رشد در اين عرصه را ارزيابي كردند و با ابراز نگراني از اين روند، نسبت به عواقب خطرناك آن هشدار دادند.

سعيد شريعتي، دبير كميته اطلاع‌‏رساني جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اعلام اين خبر گفت: اعضاي دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي در جلسه شنبه شب خود پس از تبادل اخبار سياسي داخلي و خارجي, مسائل حوزه مطبوعات, كتاب و هنر و به خصوص سانسور رو به رشد در اين عرصه را ارزيابي كردند و با ابراز نگراني از اين روند، نسبت به عواقب خطرناك آن هشدار دادند.
وي افزود: در ادامه اين جلسه, برخورد غيرقانوني و عدم صدور مجوز روزنامه ارگان سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي برخلاف همه ادعاهاي قبلي دانسته و محكوم شد و اعضاي دفتر سياسي جبهه مشاركت، اين برخورد را نشانه‌‏اي از اراده حاكميت براي خاموش كردن هر صداي غيرخودي دانستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريعتي تصريح كرد: در اين جلسه همچنين وضعيت نامعلوم و نگران‌‏كننده خبرنگار هفته‌‏نامه تمدن بندر عباس مورد بررسي قرار گرفت و از مسوولين قضايي خواسته شد هر چه زودتر نسبت به آزادي وي و ايجاد شرايط عادلانه و قانوني براي بررسي اتهام‌‏هاي وي اقدام نمايند.

Copyright: gooya.com 2016