جمعه 29 اردیبهشت 1385

مديركل امنيتي انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان: عاملان حادثه‌ي تروريستي تاسوكي و دارزين از يك گروه هستند، ايسنا

- امكان خروج اشرار از مرزهاي استان منتفي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: سياسي

مديركل امنيتي انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان با تشريح فعاليت‌ها و اقداماتي كه پس از جنايت دارزين در اين منطقه صورت گرفته است، تاكيد كرد كه با اين اقدامات، ديگر امكان خروج اشرار از مرزهاي اين استان به خارج از كشور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، غلامرضا جاودان روز چهارشنبه با اشاره به تدابير صورت‌گرفته پس از جنايت دارزين افزود: پس از اطلاع از وقوع و احتمال فرار اشرار به خارج از كشور، بلافاصله با تشكيل جلسه شوراي تامين استان ، مقرر شد مرز به سرعت مسدود شود تا امكان خروج اشرار فراهم نشود .

وي با ذكر تمهيدات ديگر هم‌چون كنترل دقيق ترددها در محورهاي اصلي و فرعي سيستان و بلوچستان تاكيد كرد : با توجه به اين‌كه تمامي نيروهاي موجود در استان پس از اين واقعه به حالت آماده باش درآمده و هنوز در اين وضعيت به سر مي‌برند ، امكان خروج اشرار از طريق مرزهاي سيستان به خارج از کشور منتفي است.

مدير كل امنيتي انتظامي استاندراي سيستان و بلوچستان تاكيد كرد : از همه امكانات و نيروهاي قرارگاه فتح به عنوان زير مجموعه قرارگاه رسول اكرم (ص) كه وظيفه استقرار امنيت در شرق كشور را برعهده دارد، براي كنترل كامل ترددها و ورود و خروج به اين استان، استفاده مي‌كنيم .

وي در عين حال گفت : هنوز فردي از ميان جنايتكاران دارزين ، در استان سيستان و بلوچستان دستگير نشده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جاودان خبر برخي از پايگاههاي اينترنتي مبني بر انجام اين جنايت توسط يك گروه جديد از اشرار را رد كرد و افزود : نوع فعاليت ، نحوه جنايت و هم‌چنين اطلاعات ما نشان مي دهد كه جنايتكاران تاسوكي و دارزين بم از يك گروه هستند.

وي در پايان تاكيد كرد : هم اكنون نيروهاي سپاه و بسيج در كنار يگان‌هاي قرارگاه فتح نيروي انتظامي ، به جست‌وجوي مناطق و ارتفاعات مشترك با استان كرمان به منظور دستگيري اين اشرار مشغول هستند .

Copyright: gooya.com 2016