جمعه 23 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمادگی اروپا برای مجازات تهران در روزهای آينده، راديو بين‌المللی فرانسه

ناصر اعتمادی ـ آلکساندر ستوب، وزير خارجۀ فنلاند که در اوتاوا پايتخت کانادا به سر می برد گفته است : در صورتيکه شورای امنيت دست به اقدام نزند اتحاديه اروپا در روزها و هفته های آينده مجازات هايی را عليه رژيم اسلامی تهران وضع خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير خارجۀ فنلاند در جای ديگری از اظهاراتش افزوده است : اگر تلاش های بين المللی برای گفتگو با تهران به نتيجه نرسد – چنانکه نيز تاکنون نرسيده است – اتحاديه اروپا آماده است تا تحريم های شديدی را عليه جمهوری اسلامی اعمال کند.

وزير خارجۀ فنلاند تصريح نموده است که تحريم های در نظر گرفته شده عليه جمهوری اسلامی عمدتاً شامل حوزه های مالی و انرژی خواهد شد.

او سپس تأکيد نموده : کانادا که رياست گروه هشت کشور صنعتی جهان را برعهده دارد نقش هدايت کننده ای در اين زمينه خواهد داشت، مضاف بر اينکه از چين نيز خواسته خواهد شد به دليل مناسبات نزديکش با ايران دولت تهران را متقاعد سازد که به قواعد بين المللی گردن نهد.

ديروز پنجشنبه کاترين آشتون مسئول سياست خارجی اتحادیۀ اروپا گفته بود که اين اتحاديه از تلاش های مردم ايران برای رسيدن به دموکراسی و حقوق بشر پشتيبانی می کند.

مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا در جای ديگری از اظهاراتش روش رژيم اسلامی را در مقابل مردم ايران و جامعۀ جهانی مورد سرزنش قرار داده و گفته بود که انتخاب های رژيم اسلامی در قبال مردمش و نيز جامعۀ بين المللی کاملاً اشتباه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016