یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: ايتاليا با بازداشت معصومی‌نژاد با حيثيت خود بازی کرد، ايسنا

رييس قوه مقننه گفت: مجلس شورای اسلامی به دولتمردان ايالات متحده هشدار می‌دهد که در انتخابات عراق دخالت نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، علی لاريجانی در نطق قبل از دستور امروز خود با تسليت رحلت عالم گرانقدر، استاد دانشگاه دکتر خوانساری به خانواده ايشان و جامعه علمی کشور افزود: ايشان که چهره‌ای ماندگار در حکمت، منطق و ادب بودند خدمات شايانی در تربيت شاگردان و تدوين آثار فاخر علمی به جامعه نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس مجلس، هم‌چنين در ادامه با محکوم‌کردن اقدام رژيم صهيونيستی نسبت به نمازگزاران در قدس گفت: اقدام سبوعانه رژيم صهونيستی نسبت به نمازگزاران در قدس بار ديگر ماهيت تجاوز‌گر اين رژيم را نشان داد.

وی تصريح کرد: بعد از اقدام تروريستی در دوبی اين ماجراجويی جديد زنگ هشدار باش به کشورهای عربی و اسلامی است که از رخوت سياسی به درآيند.

رييس قوه مقننه تاکيد کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته، در سخنان بلند خويش در سالروز ولادت پيامبر اعظم (ص)، وحدت امت اسلامی در همه‌ شئوون به خصوص در مساله عظيم فلسطينی را خاطرنشان کردند. حال آيا باز هم بايد منتظر طرح‌های سبک و فريبکارانه صلح آمريکايی بود؟ آيا رژيم صهيونيستی کمترين اعتنايی به چنين تحرکاتی دارد؟

لاريجانی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که گروه‌های مجاهد فلسطينی در نشست هفته‌ گذشته در تهران اعلام کردند، تنها راه علاج اين رژيم آدم‌کش در خاورميانه مقاومت عزت‌مندانه است.

وی ادامه داد: در قيل و قال سياسی در صحنه‌ بين‌المللی نقشه کودکانه دولت ايتاليا در دستگيری خبرنگار صدا‌وسيما آن هم‌ با چنين صحنه‌پردازی ساده‌لوحانه اذهان همگان را به يک طنز سياسی هفته متمرکز نمود.

رييس مجلس شورای اسلامی با بيان اين‌که بايد اذعان نمود که دولت ايتاليا با حيثيت سياسی و امنيتی خود بازی کرد، گفت: هيچ‌کس را با اين ترفند‌های بسيط نمی‌توانند متقاعد کنند و بايد پاسخگوی برخورد‌ دون‌ شان با يک خبرنگار حرفه‌ای باشند.

وی‌ هم‌چنين با محکوم‌کردن اقدامات تروريستی در عراق عليه زائران ايرانی افزود: اقدامات تروريستی در عراق عليه زائران عزيز کشورمان در آستانه انتخابات مجلس عراق دنباله حلقه تکميل‌شده اشغال تروريسم است. ايالات متحده بايد پاسخگوی اين جنايت باشد. ضمنا مطمئن باشند ملت عراق راه خود را يافته و در انتخابات امروز پاسخ آنها را پای صندوق‌های رای خواهند داد.

رييس قوه‌ مقننه تاکيد کرد: مجلس شورای اسلامی به دولتمردان ايالات متحده هشدار می‌دهد که در انتخابات عراق دخالت نکنند. بسيج امکانات چه در سطح منطقه‌ای و چه در سطح بين‌المللی برای اين‌که عناصر ارتجاعی را در انتخابات دخالت دهند باعث انذار بيشتر ملت رشيد عراق از آنان خواهد شد. توفيق ملت عراق را در آزمون انتخابات امروز آرزو می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016