سه شنبه 29 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حائری شيرازی: صحبت‌های احمدی‌نژاد در خصوص حجاب به خاطر اين است که می‌خواهد در بيرون نگويند اين‌ها حجاب‌شان محصول سرنيزه است، ايسنا

آيت‌الله حائری شيرازی گفت: بايد تلاش کنيم اسلام ما به آن‌چه دشمنان می‌خواهند، تبديل نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه کرمانشاه، آيت‌الله حائری شيرازی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد بن لادن را الگوی اسلام قرار دهد و با نشان دادن اسلام به عنوان يک دين خشن، به مبارزه با آن بپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نماينده مجلس خبرگان رهبری افزود: بايد بگونه‌ای عمل کنيم که دين اسلام در جهان به عنوان دين آزادی، دين کرامت انسانی، دين برخوردهای منطقی، دين فاصله از قدرت سرنيزه، دين زيبايی، اخلاق و هنر و دين محبت مطرح شود، اين جمال‌های دين اسلام است که دشمنان را تهديد می‌کند.

وی در ادامه به صحبت‌های رييس جمهور در خصوص حجاب اشاره کرد و گفت: وقتی رييس جمهور اين‌گونه در خصوص حجاب صحبت می‌کند می‌خواهد در بيرون نگويند اين‌ها حجابشان محصول سرنيزه است.

حائری شيرازی افزود: اگر رييس جمهور می‌گويد در بحث حجاب بايد کار فرهنگی کنيم اين يک حقيقت است. چه چيز را در جامعه با کار فرهنگی منکر نکرديم و توانستيم به دليل حرام بودن آن را نهی از منکر کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016