چهارشنبه 24 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيگيری فعاليت های قرآنی در ۴۵ دانشگاه، دانشجونيوز

دانشجونيوز: رئيس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، روز سه شنبه در يک نشست خبری گفت: "مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در ۴۵ دانشگاه فعاليت های قرآنی را در قالب کانون های قرآن و عترت پيگيری می کند و سعی شده است که در خوابگاهها، مراکز درمانی و دانشکده ها نيز مراکز قرآنی به خوبی توسعه يابد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رحيم قربانی، رئيس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، از انجام پژوهش برای سنجش قرآنی دانشجويان علوم پزشکی خبر داد و گفت: طرح سنجش قرآنی دانشجويان در قالب يک طرح پژوهشی از مهرماه انجام می شود تا نيازها و ضرورتهای فعاليت قرآنی مشخص شود.

بعد از سونامی تغييرات روسای دانشگاه های کشور در تابستان امسال و بعد از دستگيری و تاييد احکام طويل المدت دانشجويان زندانی، بنظر ميرسد که اين طرح نيز در راستای افزايش فشار بر دانشجويان می باشد.
دور تازه فشارها بر روی دانشجويان بعد از سخنان وزير علوم، که خبر از با خاک يکسان شدن دانشگاه هايی که مخالف فرهنگ بسيجی-اسلامی ميباشند، شدت بيشتری به خود گرفته است در اين راستا طرح های مختلفی نيز جهت اسلامی تر کردن دانشگاه ها در حال اجرا است.

قربانی، همچنين از ايجاد ستاد ترويج فرهنگ قرآنی در نظام سلامت و فعاليت در نهضت قرآن شناسی و تدبر در قرآن خبر داد و گفت: وزارت بهداشت به عنوان يکی از دستگاههای فعال در اين حوزه در اين بخشها به صورت ويژه فعاليت می کند. او از برگزاری طرح "شاکله" به نام طرح تدبر در قرآن به عنوان بخشی از فعاليت های اين مرکز نام برده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016