یکشنبه 28 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلايل دانشگاه همدان برای استخدام افراد با حداقل قد ۱۸۰ سانتی‌متر، مهر

رئيس دانشگاه بوعلی سينا همدان در واکنش به گزارش اندازه قد شرط حضور در آزمون استخدامی دانشگاه بوعلی همدان گفت: اگر می خواهيم به سمت يک کشور پيشرفته برويم بايد برای هر شغلی ويژگی خاصی را در نظر بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: برای استخدام نگهبان شاخصهايی نظير اندازه قد و نسبت قد به وزن را در نظر گرفته ايم. نگهبان پيشانی دانشگاه است. برای استخدام نگهبان در دانشگاه بوعلی سينا حداقل اندازه قد را ۱۸۰ سانتی متر اعلام کرديم. همچنين افرادی که به عنوان نگهبان استخدام می شوند بايد مهارت ورزشی خاصی نيز داشته باشند.

رئيس دانشگاه بوعلی همدان اضافه کرد: نگهبان بايد به اندازه ای آمادگی داشته باشد که اگر مشکلی پيش آمد يا اگر سرقتی از دانشگاه در حال انجام شدن بود بتواند اقدام لازم را انجام دهد.

زلفی گل با تاکيد بر اينکه شرايطی نظير حداقل اندازه قد در اطلاعيه دوره جديد استخدام در دانشگاه بوعلی همدان درج شده است به مهر گفت: در حال حاضر نگهبانی داريم که ۵۰ کيلو بيشتر وزن نداد يا نگهبانی است که معلوليت دارد. اين شرايط مانند اين است که استاد و معلمی استخدام کنند که لکنت زبان دارد و در کلاس نمی تواند به درستی درس ارائه دهد. اينها کارايی را پايين می آورد لذا بايد در هنگام استخدام دقت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016