دوشنبه 14 آذر 1384

تیم فوتبال امید ایران و قطر برای سرگروهی به میدان می روند، مهر

تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 30/19 امروز به وقت محلی به مصاف تیم قطر میزبان رقابت ها خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" از دوحه قطر تیم فوتبال کشورمان که در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر صفر از سد تیم کویت بگذرد امروز و از گروه A این رقابتها برای تعیین سرگروهی به مصاف تیم قطر میزبان مسابقات خواهد رفت.
طی دو روز گذشته مطبوعات قطر تبلیغات وسیعی پیرامون این مسابقه به راه انداختند و از مردم شهر دوحه خواستند تا برای حمایت تیم ملی فوتبال کشورشان به ورزشگاه نادی القطر بیایند.
این درحالی است که رنه سیموئز با ابرازرضایت از نخستین دیدار تیم فوتبال امید کشورمان اعلام کرده است دیدار اول تیم های قطر و کویت را از نزدیک دیده است و تدابیر ویژه ای برای این دیدار در نظر دارد.
همچنین محمود یاوری مدیرفنی تیم امید با دشوار توصیف کردن این دیداراظهار داشت: ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و هیچ عاملی نمی تواند مرا ازرسیدن به این هدف بازدارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازیکنان تیم امید در شرایط مطلوبی قرار دارند و ازهرنظر برای مسابقه امروزآماده اند. امروز همچنین تیم های فلسطین و عربستان از گروه B به رقابت می پردازند. درچارچوب رقابت های فوتبال سومین دوره بازیهای غرب آسیا روز گذشته از دیدار عقب افتاده تیم های سوریه و بحرین از گروه C به تساوی دو بر دو دست یافتند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27767

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تیم فوتبال امید ایران و قطر برای سرگروهی به میدان می روند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016