دوشنبه 14 آذر 1384

تيم فوتبال اميد ايران با ۴ گل از سد قطر گذشت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي

تيم ملي فوتبال اميد كشورمان با شكست تيم قطر به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي فوتبال بازي‌هاي غرب آسيا راه يافت.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به دوحه، ملي پوشان كشورمان در دومين ديدار خود در رقابتهاي فوتبال بازي‌هاي غرب آسيا در مرحله گروهي موفق شدند با نتيجه ي 4 بر يك تيم اميد قطر را شكست داده و با 6 امتياز ، 8 گل زده و يك گل خورده به عنوان تيم نخست به مرحله‌ي نيمه نهايي اين بازي‌ها صعود كند.

دراين ديدار جواد نكونام در دقيقه‌ي 6 و پس از خطاي هند مدافع قطري از روي نقطه پنالتي گل نخست تيم ايران را وارد دروازه‌ي قطر كرد. 4 دقيقه‌ي بعد پس از ضربه‌ي ايستگاهي تيم قطر و اشتباه وحيد طالب لو، تيم قطر گل تساوي خود را به ثبت رساند. اما در اواسط نيمه اول و پس از پاس رضا عنايتي ، محسن ارزاني بازيكن مياني تيم كشورمان موفق شد در دو ضرب دروازه‌ي تيم قطر را براي بار دوم باز كند.

در دقايق پاياني اين نيمه سپهر حيدري پس از خطا بر روي مهاجم قطري با كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد تا تيم كشورمان 45 دقيقه را با 10 بازيكن سپري كند.

با شروع نيمه دوم . سرمربي تيم ملي اميد كشورمان، مهرداد اولادي يكي از مهاجمان را از بازي خارج كرد و به جاي او مازيار زارع را در خط دفاع به كار گرفت. در دقايق نيمه دوم بازيكنان كشورمان، بازي محتاطانه‌ و با تاخيري را انجام دادند اما موفق شدند در دقايق 60 و 77 توسط بهشاد ياور زاده و پژمان منتظري دو گل ديگر كشورمان به ثمر رسانده تا در نهايت تيم ايران با نتيجه ي 4 بر يك ، تيم ميزبان را شكست داده تا با 6 امتياز به مرحله‌ي نيمه نهايي صعود كند.

در حاشيه ديدار دو تيم ايران و قطر؛

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

*** عليرغم تبليغات رسانه‌هاي كشور قطر براي حضور در ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران با اين كشور بيش از 600 تماشاگر در ورزشگاه حضور نيافتند كه نيمي از آنها نيز ايراني بودند. بدين ترتيتب ايرانيان حاضر در ورزشگاه با تشويق تيم خود جو خاصي به ورزشگاه داده بودند.

*** رباني سفير ايران در قطر ، دكتر قراخانلو رييس كميته ملي المپيك ، علي كفاشيان دبير كل كميته ملي المپيك و تعدادي از مسوولان ورزشي ايران از نزديك و در ورزشگاه القطر اين ديدار را تماشا مي‌كردند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27773

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم فوتبال اميد ايران با ۴ گل از سد قطر گذشت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016