يكشنبه 11 دي 1384

پيشنهاد پرسپوليس به رودگوليت، ايران ورزشی

ابراهيمى به خانه پروين رفت
ناصر ابراهيمى مربى تيم پرسپوليس صبح روز گذشته به دفتر مديرعامل رفت و ساعتى با محمدحسن انصارى فرد به گفت وگو پرداخت.
وى پس از اتمام جلسه اش با انصارى فرد به منزل پروين رفت و با او درباره ادامه همكارى اش در پرسپوليس گفت وگو كرد.
على پروين در اين جلسه به ابراهيمى اعلام داشته است تحت هر شرايطى وى بايد سر تمرينات تيم حاضر شود و تمام امور را زير نظر بگيرد.
زادمهر پيشنهاد على آبادى را نپذيرفت
مهندس على آبادى اين روزها براى انتخاب جانشين محمد مايلى كهن به هر درى مى زند تا هرچه سريع تر جانشين اين عضو مستعفى هيأت مديره را انتخاب كند.
او هفته گذشته دكتر محمد زادمهر را به دفتر كارش فراخواند تا با او باب مذاكره را آغاز كند اما بازيكن سال هاى دور پرسپوليس با اين پيشنهاد مخالفت كرده است.
رييس سازمان تربيت بدنى بعد از
نا اميد شدن از زادمهر به احتمال فراوان وزير نفت يا وزير بازرگانى را به عنوان عضو جديد هيأت مديره پرسپوليس معرفى خواهد كرد.
ماچالا رزرو گونش
مسؤولان باشگاه پرسپوليس بعد از مذاكره با شنول گونش، مذاكره با گزينه هاى ديگر را هم شروع كردند. آنها در راستاى اين پروژه به رودگوليت و ميلان ماچالا دو مربى اروپايى پيشنهاد مربيگرى تيم پرسپوليس را ارايه كرده اند.رودگوليت با اشاره به مشكلات خانوادگى اش به پرسپوليسى ها جواب رد داده است اما ميلان ماچالا از پرسپوليسى ها فرصت خواسته تا روى اين پيشنهاد فكر كند.در صورتى كه آمدن شنول گونش منتفى شود پرسپوليسى ها ماچالا را جدى خواهند گرفت.
پروين رييس سازمان فوتبال پرسپوليس
طبق آخرين اطلاعات و اخبار از باشگاه پرسپوليس شنيده مى شود كميته تحقيق و برنامه ريزى باشگاه پيشنهاد داده كه على پروين در پست رييس سازمان فوتبال پرسپوليس قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هدف كميته تحقيق و برنامه ريزى باشگاه بر اين است كه مهره هاى تخصصى، كيفى و آكادميك را در قسمت هاى كليدى مشغول به كار كند و پيشكسوتان باشگاه را در پست هاى تشريفاتى قرار دهد.
با استعفاى پروين مخالفت شد
جلسه هيأت مديره پرسپوليس ساعت ۱۵ ديروز در دفتر كار سعيدلو رييس هيأت مديره پرسپوليس تشكيل شد. محور اصلى اين جلسه استعفاى على پروين بود كه بعد از يك ساعت و نيم گفت وگو اعضاى هيأت مديره با استعفاى پروين مخالفت كردند.
همه اعضا معتقد بودند كه استعفاى پروين در شرايط فعلى به ضرر تيم است و بايد دوباره به پست خود بازگردد. قرار است آنها در نشستى با پروين او را راضى كنند كه برگردد.
انصارى فرد در كارگران
محمد حسن انصارى فرد امروز به كارگران مى رود. مديرعامل پرسپوليس امروز در تمرينات تيم حاضر مى شود و از نزديك تمرينات را نگاه مى كند. انصارى فرد قصد دارد تا وضعيت تيم را بهتر كند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28176

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيشنهاد پرسپوليس به رودگوليت، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016