سه شنبه 9 اسفند 1384

احمدي نژاد با حضور در تمرين تيم ملی فوتبال: در جام جهاني ۲۰۱۰ بايد جزو چهار تيم اول جهان باشيم، فارس

خبرگزاري فارس: رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت: مي توانيم در اين دوره جام جهاني از گروه خود صعود كنيم؛ اما انتظار داريم تيم در دوره بعدي اين جام جزو چهار تيم اول جهان باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمود احمدي نژاد در حاشيه تمرين تيم ملي فوتبال ايران افزود: مي توانيد در جام جهاني 2006 آلمان با صعود از گروه خود شگفتي ساز شويد؛ ولي انتظار داريم در دوره آينده به مرحله نيمه نهايي صعود كنيد. اين خواسته دور از دسترس نيست.
وي ادامه داد: نبايد جام جهاني را بيش از حد بزرگ جلوه داد. بارها شاهد بوديم كه رقابت هاي باشگاهي يا قاره اي از كيفيت بالاتري نسبت به اين جام برخوردار بوده است؛ اما اين رقابت ها انعكاس ويژه اي دارد و اين مسئله باعث افزايش حساسيت اين مسابقات شده است.
رئيس جمهوري خطاب به ملي پوشان اظهار داشت: بايد قله هاي افتخار را فتح كنيد. بايد هر كدام يك تيم باشيد و در عين حال بازي تيمي را نيز فراموش نكنيد. بيش از آن كه خود بدويد، توپ را بداونيد. با يكديگر رفتاري صميمي داشته باشيد و با توكل به خداي متعال پيش رويد. نمادي از ايران هستيد؛ پس مانند تمام جوانان ايراني مستحكم و با اراده در ميادين حاضر شويد.
وي تصريح كرد: ايراني ها نشان داده اند براي رسيدن به اهداف خود همواره با يكديگر اتحاد دارند و اين ويژگي نسل جوان ايراني است.
احمدي نژاد با درخواست از تمام ايراني هاي داخل و خارج از كشور در حمايت از تيم ملي، اظهار داشت: اميدوارم ايراني ها تيم ملي را در آلمان تنها نگذارند و با حمايت هاي خود بار ديگر نام ايران را در جهان پرآوازه كنند. بي شك مي توانيم با حمايت تماشاگران از گروه خود صعود كنيم.
وي تاكيد كرد: غرب با درخشش ايراني ها مخالف است و نمي خواهد جوان ايراني در هيچ زمينه اي بدرخشد؛ اما بازيكنان ما در صورتي كه در جام جهاني نتيجه بگيرند، دو سوم مردم جهان را خوشحال مي كنند.
رئيس جمهوري خاطر نشان ساخت: بايد از هم اكنون به شناخت كاملي از حريفان در دور نخست جام جهاني برسيد و با اطمينان كامل و البته با آرامش به اهداف خود دست پيدا كنيد. خداوند با دل هاي پاك همراه است و دل هاي پاكي داريد. شما سمبلي از 70 ميليون ايراني هستيد و بايد نام ايران را در جهان بلند آوازه كنيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي نژاد افزود: خوشحالم كه آقاي دادكان به جوانان ميدان داده است. با تلفيق آنها و باتجربه ها مي توان به نتيجه گيري در جام جهاني اميدوار بود. اين جوانان مي توانند آينده فوتبال ايران را تضمين كنند.
رئيس جمهوري عصر امروز با حضور در محل تمرين تيم ملي ايران به همراه ملي پوشان به تمرين پرداخت.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29051

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد با حضور در تمرين تيم ملی فوتبال: در جام جهاني ۲۰۱۰ بايد جزو چهار تيم اول جهان باشيم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016