دوشنبه 29 خرداد 1385

حرف های تازه آندرانيک تيموريان، حسين کعبی و سهراب بختياری زاده، ايسنا

آندرانيک تيموريان:
از چند تيم آلمانی پيشنهاد دارم

پس از پايان جام‌جهانی تيم آينده‌ی خود را انتخاب خواهم کرد

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جام جهانی ۲۰۰۶

هافبک تيم ملی در خصوص تيم آينده‌ی خود به ايسنا گفت: پس از پايان رقابت‌های جام جهانی تصميم نهايی را در خصوص تيم آينده‌ی خود خواهم گرفت.

آندرانيک تيموريان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به آلمان اظهار کرد: در حال حاضر چندين پيشنهاد از تيم‌های اروپايی و به خصوص باشگاه‌های آلمان دارم. دوست دارم تا فوتبال خود را در اروپا ادامه دهم؛ اما, در حال حاضر هيچ چيز مشخص نشده است. تا زمانی که با مسوولان اين تيم‌ها به صورت مستقيم مذاکره نکنم, نمی‌توان در اين خصوص صحبت کرد.

بازيکن خط ميانی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: پرتغال تيم بسيار حرفه‌ای بود و امتياز گرفتن از اين تيم در مقايسه با مکزيک کار بسيار دشوارتری بود.

وی با اشاره به ديدار با پرتغال گفت: ديداری که ما می‌توانستيم از آن امتياز بگيريم مکزيک بود نه پرتغال. چرا که بازيکنان اين تيم بسيار حرفه‌ای و توانا بودند. آنها به خوبی جريان بازی را در اختيار داشته و اجازه نمی‌دادند که کوچک‌ترين فضايی در اختيار ما قرار بگيرد.

وی ادامه داد: به نظر من شيوه‌ای که از سوی مربيان تيم ملی انتخاب شده بود, شيوه‌ی بسيار خوب و منطقی بود. ما سعی کرديم تا با دفاع منطقه‌ای خود اجازه‌ی نفوذ را از بازيکنان حريف بگيريم. ما تا دقيقه‌ی شصت و سه در اين راه موفق بوديم؛ اما, ضربه‌ی راه دور دکو همه چيز را تغيير داد. پس از اين گل بازيکنان ما از لحاظ روحی افت کرده و ديگر تسلط کافی بر بازی نداشتند.

تيموريان در خصوص عملکردش در ديدار مقابل پرتغال به ايسنا گفت: اين مربيان هستند که بايد در اين خصوص نظر دهند؛ اما, فکر می‌کنم که تمام بازيکنان ما در مقايسه با بازی مکزيک عملکرد بهتری داشتند. من هم به عنوان عضوی از تيم سعی کردم با تلاش خود برنامه‌های تاکتيکی مربيان را به طور کامل اجرا کنم. نمی‌دانم تا چه حد در انجام وظيفه‌ی خود موفق بوده‌ام.

***

حسين کعبی:
برای دفاع از حيثيت فوتبال ايران آنگولا را شکست می‌دهيم


مدافع تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: بايد باور کنيم که ما توانايی شکست پرتغال را نداشتيم.

حسين کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به آلمان، گفت: پرتغال نايب قهرمان اروپا است و بايد بپذيريم که ما توانايی شکست اين تيم را نداشتيم. بدون شک پرتغالی‌ها مکزيک را هم شکست داده و به عنوان تيم اول از گروه D صعود خواهند کرد.

وی ادامه داد: پرتغال در کنار تيم‌های بزرگی چون برزيل و ايتاليا جزو پر ستاره‌ترين تيم‌های حاضر در جام جهانی است. پرتغالی‌ها ستارگان بسيار بزرگی دارند که سال‌ها در باشگاه‌های درجه يک اروپا بازی کرده‌اند. رويارويی با اين تيم کار چندان آسانی نيست؛ اما, با اين وجود بازيکنان ما تمام تلاش خود را در اين ديدار به کار گرفتند.

کعبی در خصوص ديدار آينده‌ی تيم ملی مقابل آنگولا اظهار داشت: ما ديگر شانسی برای صعود به مرحله‌ی حذفی نداريم؛ اما, اين موضوع موجب نخواهد شد که در مقابل آنگولا بی‌انگيزه باشيم. ما بايد برای حفظ حيثيت فوتبال ايران, نهايت تلاش خود را به کار گرفته و آنگولا را شکست دهيم.

مدافع تيم ملی افزود: با توجه به نتايجی که آنگولا در دو بازی گذشته‌ی خود به دست آورده آنها حساب ويژه‌ای برای کسب سه امتياز اين ديدار باز کرده‌اند. آنها انگيزه‌ی زيادی برای پيروزی بر ما دارند؛ اما, بدون شک حريف آسانی برای آنها نخواهيم بود. بازيکنان ما مصمم هستند تا با پيروزی بر آنگولا خاطره‌ی دو شکست تلخ مقابل مکزيک و پرتغال را به فراموشی بسپارند.

***

سهراب بختياری‌زاده:
برای حفظ آبرو در آسيا، بايد آنگولا را شکست دهيم

آنها را دست کم بگيريم، پشيمان خواهيم شد

پس از مصدوميت شديد يحيی گل‌محمدی در ديدار مقابل پرتغال, به احتمال فراوان سهراب بختياری‌زاده جانشين وی در ديدار مقابل آنگولا خواهد شد. بختياری‌زاده انگيزه‌ی زيادی دارد تا شايستگی‌های خود را در اين ديدار به اثبات برساند.

بختياری‌زاده در اين خصوص به خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به آلمان، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا بهترين بازيم را مقابل آنگولا به نمايش بگذارم. بازی در جام جهانی آرزوی هر بازيکنی است و نمی‌خواهم که اين فرصت گرانبها را به راحتی از دست بدهم.

وی ادامه داد: از نظر جسمی و روحی در شرايط مناسبی قرار دارم و در صورت صلاحديد مربيان هيچ مشکلی برای قرار گرفتن در ترکيب اصلی ندارم. حضورم در اين ديدار بستگی به نظر مربيان دارد؛ اما, اگر بازی کنم بهترين عملکرد خود را به نمايش خواهم گذاشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بختياری‌زاده در خصوص تيم آنگولا گفت: آنگولا در دو بازی گذشته‌ی خود نشان داد که تيم بسيار قدرتمندی است. ما نبايد اين تيم را دست کم بگيريم, چرا که در اين صورت پشيمان خواهيم شد. بازيکنان آنگولا قدرت بدنی فوق‌العاده‌ای دارند و ما بايد با بهره‌گيری از تکنيک و سرعت خود آنها را مهار کنيم.

مدافع تيم ملی افزود: نگاهی گذرا به عملکرد تيم‌های آسيايی در جام‌جهانی نشان می‌دهد که فوتبال اين قاره پيشرفت زيادی داشته است. تساوی ژاپن و کره برابر تيم‌های اروپايی مانند کرواسی و فرانسه نشان از اين پيشرفت دارد. اکنون نوبت ماست که برای حفظ آبروی خود در آسيا آنگولا را شکست داده و با کسب سه امتياز جام جهانی را به پايان برسانيم.

بختياری زاده در پايان ابراز اميدواری کرد که تيم ملی با پيروزی بر آنگولا دل مردم را شاد کرده و خاطره‌ی تلخ دو شکست اخير را از اذهان پاک کند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30616

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حرف های تازه آندرانيک تيموريان، حسين کعبی و سهراب بختياری زاده، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016