چهارشنبه 5 مهر 1385

عبدالرضا مصری: باشگاه استقلال به سازمان تربيت بدنی باز‌گردانده می‌شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


وزير پيشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت رفاه در اولين اظهارنظرش در مورد سرنوشت باشگاه استقلال تهران گفت: بهتر است باشگاه استقلال به سازمان‌ تربيت بدنی بازگردانده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالرضا مصری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار اصلی وزارت رفاه خدمت رسانی در حوزه‌ی اجتماعی است. نبايد با حاشيه روی خارج از تعهدات، کاستی‌هايی در وظايف اصلی ايجاد شود.

وی تصريح کرد: اگر حضورم در وزارت رفاه قطعی شود، در اولين گام سعی خواهم کرد که باشگاه استقلال را به زير مجموعه‌ی اصلی آن يعنی سازمان تربيت بدنی بازگردانم.

مصری تاکيد کرد: بهتر است باشگاه استقلال به سازمان تربيت بدنی بازگردانده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يادآور می‌شود، دی ماه ۸۴ طی قراردادی بين وزارت رفاه و سازمان تربيت بدنی، باشگاه استقلال تهران به مدت ۱۰ سال به وزارت رفاه واگذار شد و عبدالرضا مصری نيز از همان ابتدا از سوی کاظمی به عنوان عضو هيات مديره‌ی استقلال منصوب شد که اخيرا به دليل اختلاف نظرهايی حاضر به ادامه‌ی همکاری با هيات مديره‌ی استقلال نشد و از عضويت در هيات مديره‌ی استقلال استعفا کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31561

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالرضا مصری: باشگاه استقلال به سازمان تربيت بدنی باز‌گردانده می‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016