سه شنبه 23 آبان 1385

امير قلعه نويی: به نتيجه‌ بازی با کره خوشبينم، ديدار با کره‌ جنوبی تشريفاتی نيست، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

امير قلعه نويی پس از آخرين تمرين تيم ملی فوتبال پيش از ديدار برابر کره گفت: به نتيجه‌ای که در اين بازی کسب خواهد شد خوشبين هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی تيم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه ۲۴ ساعت پيش از ديدار ايران برابر کره تمام بازيکنان را در اختيار گرفتيم، من به سه دليل از نتيجه‌ای که در اين بازی کسب خواهد شد خوشبين هستم.

وی افزود: شناخت بازيکنان از من و من از آن‌ها بيشتر شده است، بازيکنان از آمادگی بالايی برخوردارند و ما در خانه‌ی خودمان بايد به مصاف حريف برويم. اين دلايلی است که ما را نسبت به بازی فردا خوشبين می‌کند.

وی افزود: کره با ۸۰ درصد تيم اصلی اش به ايران سفر کرده، آن‌ها تنها دو - سه بازيکن لژيونر را در اختيار ندارند‌ و ما نيز به اين لحاظ با آن‌ها شرايط برابری داريم.

قلعه نويی درباره‌ی نقطه‌ی ضعف کره‌ی جنوبی گفت: با توجه به چيدمان ۱-۳-۲-۴ کره‌ی جنوبی می‌توانيم با فشار بر عمق برای آن‌ها ايجاد مشکل کنيم. همچنين با توجه به ضعف کره‌ی جنوبی در کناره‌ها برای اين قسمت نيز برنامه داريم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ادامه داد: بازی با کره‌ی جنوبی نمی‌تواند تشريفاتی باشد، ما در ۹ بازی به آن‌ها باخته ايم و در هفت بازی پيروز ميدان بوده ايم، اين مساله نشان می‌دهد که بازی‌های ايران و کره هميشه حساس بوده است.

قلعه نويی، درباره‌ی دعوت شدن حسين کعبی به تيم ملی گفت: ما ليگ امارات را زير نظر داريم و بر اساس گزارش‌ها و فيلم‌هايی که از حسين کعبی ديده ايم او آن طور که بايد و شايد آماده نيست.

قلعه نويی تصريح کرد: هر کار که لازم بوده برای پيروزی در اين ديدار انجام داده ايم اميدواريم که بتوانيم نتيجه‌ی خوبی را در اين بازی کسب کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه نويی در پايان درباره‌ی وضعيتش پس از پايان ديدار ايران و کره گفت: من قراردادی يک ساله با فدراسيون منعقد کرده ام و هم اکنون ۹ ماه از قراردادم با فدراسيون باقی مانده است. مسوولان استقلال نيز با من صحبت کرده‌اند اما، به آن‌ها گفته‌ام که درباره‌ی حضورم در استقلال با مسوولان فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدنی صحبت کنند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32112

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير قلعه نويی: به نتيجه‌ بازی با کره خوشبينم، ديدار با کره‌ جنوبی تشريفاتی نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016