چهارشنبه 24 آبان 1385

سرمربی تيم ملی فوتبال کره‌جنوبی: به قدرت تيم ايران واقفم، ايرنا

تهران، ايرنا ‪۸۵/۰۸/۲۳‬

سرمربی تيم ملی فوتبال کره‌جنوبی، گفت: در ديدار روز چهارشنبه به تيم ايران فشار وارد خواهيم کرد، ما می‌دانيم که ايران هميشه بهترين بازيکنان آسيا را در اختيار داشته است، من به قدرت تيم ايران واقفم.


"پيم وربيک"، عصر روز سه‌شنبه پس از پايان تمرين تيم کره جنوبی قبل از مسابقه در ورزشگاه آزادی، در جمع خبرنگاران افزود: به ورزشگاه معروف آزادی آمديم و به دنبال ارايه بهترين نمايش خود در اين مسابقه هستيم، باور دارم که می‌توانيم تيم قدرتمند ايران را در تهران شکست دهيم.

وی با اشاره به مسابقه پيشين دو تيم، گفت: به ياد داريد که دو تيم چه بازی جذابی را در سئول به‌نمايش گذاشتند، ما روز چهارشنبه به دنبال ارايه يک بازی خوب هستيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کره جنوبی افزود: ما برنده ديدار با ايران خواهيم بود و با تيم خوبی به تهران آمده‌ايم.

وی درباره اينکه با چند بازيکن جام جهانی خود به تهران آمده، گفت: من تعداد آنها را نشمرده‌ام، اما ما تيم خوبی داريم. اين تيم از بازيکنانی تشکيل شده که در ديدارهای گذشته مقدماتی جام ملت‌های آسيا برای کره جنوبی بازی کرده‌اند، البته ما "سئول کی هيونگ"، " چادوری" و "پارک سونگ" را به همراه نداريم اما، بازيکنانی داريم که می‌توانند جايگزين آنها باشند.

سرمربی تيم کره درباره دروازه‌بان تيمش در ديدار روز چهارشنبه گفت: هنوز در اين باره تصميم نگرفته‌ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره عدم حضور افشين قطبی در تهران، گفت: او مربی فوتبال است و ما هميشه برای انجام بازی خوب، به مربيان احتياج داريم. افشين مربی بسيار خوبی است و حضور وی می‌توانست به ما کمک کند.

وربيک افزود: قطبی مربی بسيار با تجربه‌ای است، ما انتظار داشتيم که او در اين سفر ما را همراهی کند اما، برای بازی با ايران، او را از دست داديم.

اين خيلی نااميدکننده است که او نتوانسته به ايران سفر کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32119

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربی تيم ملی فوتبال کره‌جنوبی: به قدرت تيم ايران واقفم، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016