يكشنبه 19 آذر 1385

رنه سيموئز: با توجه به مشکلات موجود از تيم ايران راضی هستم، ايرنا

دوحه، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۹/۱۸‬

سرمربی تيم فوتبال اميد ايران با ابراز رضايت از نتيجه کسب شده توسط بازيکنان تيم ايران در ديدار مقابل تيم چين گفت : از اينکه تيم ايران با تمامی مشکلاتی که بر سر راه حضورش در بازيهای آسيايی دوحه قطر وجود داشت ، به چنين نتايجی دست می‌يابد، خرسندم.

"رنه سيموئز" شنبه شب پس از ديدار تيم‌های ايران و چين در گفت و گو با خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت : هر چه زمان می‌گذرد ، تيم ايران بازيهای بهتری را از خود به نمايش می‌گذارد و من از کسب اين پيروزی خرسندم.

وی از تيم چين به عنوان يکی از تيم‌های خوب اين دوره از مسابقه‌ها نام برد و گفت : اين تيم می‌تواند نماينده خوبی برای کشور چين در بازيهای المپيک ‪ ۲۰۰۸‬پکن باشد.

سيموئز ، عملکرد "آرش برهانی" را به هنگام زدن گل اول تيم ايران مورد نکوهش قرار دارد و گفت : من در بين دو نيمه به برهانی تذکر دادم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيموئز در پاسخ به سوالی که چرا تيم ‪ ۱۱‬نفره ايران نتوانست تيم ‪۱۰‬ نفره چين را در وقت عادی شکست دهد ، اظهار داشت : در چنين مواقعی تيم هايی که ‪ ۱۰‬نفره می‌شوند ، تمامی بازيکنانشان فشار بيشتری به خود وارد می‌کنند و تيمی که ‪ ۱۱‬نفره است فکر می‌کند که بازی به نفع او است که در اين ديدار اين مساله وجود داشت.

وی گفت : بازيکنان تيم ايران بايد از اين فرصت استفاده می‌کردند و کار را تمام می‌کردند که متاسفانه اين چنين نشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32364

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رنه سيموئز: با توجه به مشکلات موجود از تيم ايران راضی هستم، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016