چهارشنبه 18 مهر 1386

"تماشاگرنماهای استقلال - پرسپوليس توسط نيروهای نامحسوس شناسايی می‌شوند"، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعی - شهری

مدير عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: متاسفانه شورای تامين استان در جلسات خود در مورد همه چيز به جز خسارات اتوبوسرانی صحبت کرده است و هنوز تکليف خسارات ما روشن نيست.

به گزارش خبرنگار «شهری» ايسنا، بيژنی اظهار کرد: اتوبوسرانی هنوز طبق مصوبه‌ای که از سال‌های قبل برای ما تکليف را مشخص کرده، عمل می‌کند، هر چند که خسارت اتوبوسرانی هنوز جبران نشده است.

وی درباره داربی روز يکشنبه هفته آينده گفت: از باشگاه‌های دو تيم خواسته‌ايم تا از هواداران خود بخواهند کمترين آسيب را به اموال عمومی برسانند.

وی با بيان اين که افزايش تعداد اتوبوس‌ها بستگی به جمعيت تماشاگران دارد، خاطر نشان کرد: يک‌هزار دستگاه اتوبوس و حدود ۵۰۰ دستگاه مينی‌بوس، جابجايی تماشاگران اين مسابقه را بر عهده دارند و چنانچه لازم باشد، اين تعداد افزايش خواهد يافت.

مدير عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به طرحی که در مورد استفاده از اتوبوس‌های خسارت ديده در بازی‌های قبلی برای خود تماشاگران، گفت: اين طرح را به شورای تامين استان ارجاع داده‌ايم تا شايد تماشاگرنماها از کار خود پشيمان شوند.

وی با بيان اين که روز يکشنبه از قبل ساعت ۳۰/۱۵ تا پايان بازی دو تيم استقلال و پرسپوليس اتوبو‌س‌رانی سرويس‌دهی خواهد داشت، گفت: از تماشاگران می‌خواهيم تا در سوار شدن به اتوبوس‌ها عجله نکنند، چرا که اتوبوس به اندازه کافی پيش‌بينی شده است.

وی همچنين از شناسايی تماشاگرنماها توسط نيروهای نامحسوس اتوبوسرانی و نيروی انتظامی خبر داد و گفت: اين افراد شناسايی و به دادگاه معرفی می‌شوند و خسارات وارد شده از آن‌ها اخذ می‌شود.

مدير عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه بيان کرد: در زمان برگزاری فوتبال و در بين دو نيمه از طريق بلندگوها و تلويزيون‌های داخل استاديوم، راه‌های خروج و دسترسی به اتوبوس‌ها و نيز عواقب تخلفات برای تماشاگرنماها بازگو و تکرار می‌شود.

وی در عين حال افزود: قطعا از اتوبوس‌های بازسازی شده برای اين تماشاگران استفاده می‌کنيم و حتی از نظر ما لازم است که برای مدتی به عنوان جريمه هيچ سرويس حمل و نقلی به آن‌ها داده نشود.

مدير عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه افزود: برای چنين تصميم‌های شجاعانه‌ای، مسوولان امنيتی و تربيت بدنی استان بايد به نتيجه برسند، تا به افراد متخلف و ساير افرادی که همراه آن‌ها می‌شوند، فشار وارد شود.

وی با اشاره به عملکرد محدود و ناقص صدا و سيما در پوشش فرهنگی و اجتماعی چنين آسيب‌ها خاطر نشان کرد: متاسفانه صدا و سيما، ساعت‌ها برنامه‌های تحليلی و خبری ورزشی را توليد می‌کند، اما در مورد فرهنگ‌سازی و ارائه تصاوير و توضيحات در مورد خسارات چنين بازی‌هايی که به اموال عمومی وارد می‌شود، برنامه‌ای ندارد و به چند دقيقه خبر کوتاه اکتفا می‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدير عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه افزود: برای اين که جوانان متوجه عواقب رفتارهای هيجانی خود بشوند، نياز داريم تا به آن‌ها آگاهی داده شود و آن‌ها نيز زمينه‌هايی برای اعلام نارضايتی خود داشته باشند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34454

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"تماشاگرنماهای استقلال - پرسپوليس توسط نيروهای نامحسوس شناسايی می‌شوند"، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016