چهارشنبه 18 مهر 1386

افشين قطبی: در تمام دربی‌ها پيروز بوده‌ام، احتمالا "فربيک" اوايل آبان به ايران می‌آيد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا به حال در تمامی داربی‌ها پيروز بوده‌ام.

افشين قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: من هميشه در داربی‌ها پيروز بوده‌ام. آخرين نمونه‌اش به بازی کره‌ی جنوبی و ژاپن بازمی‌گردد. ديداری که يکی از داربی‌های مهم در فوتبال آسياست.

وی ادامه داد: در آن بازی که در جام ملت‌های آسيا برگزار شد "پيم فربيک" از نيمکت اخراج شد و من هدايت تيم را بر عهده داشتم و با ده نفر موفق شديم ژاپن را از پيش رو برداريم. پيش از اين بازی نيز با گالکسی در ديدارهای مستقيم برابر سنت خوزه پيروز بوده‌ام و زمانی نيز که در سامسونگ کره بودم در ديدار برابر ال جی پيروز شدم.

سرمربی پرسپوليس افزود: وقتی که به بردن فکر می‌کنی هميشه پيروز هستی. ما می‌توانيم ببريم چون فضای برد در تيم ما وجود دارد. من می‌خواهم استقلال را ببريم و اين چنين نيز خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قطبی درباره‌ی سفر "ديک ادوکات" و "پيم فربيک" برای تماشای داربی به تهران گفت: به تازگی با ادوکات صحبت کرده‌ام. سه بازی تيم او در ليگ روسيه باقی مانده است. او به من گفت وقتی که ليگ روسيه تمام شد حتما به ايران خواهد آمد. فربيک نيز احتمال زياد اواخر اکتبر (اوايل آبان) به ايران می‌آيد. اين دو دوست دارند به تهران بيايند تا پرسپوليس، ايران و هواداران فراوان تيم ما را از نزديک تماشا کنند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34449

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی: در تمام دربی‌ها پيروز بوده‌ام، احتمالا "فربيک" اوايل آبان به ايران می‌آيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016