دوشنبه 23 مهر 1386

کريم باقری: استقلال رقيب اصلی پرسپوليس برای قهرمانی است، فارس

خبرگزاری فارس: کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استقلال نشان داد تيم پرقدرتی است و رقيب اصلی ما برای قهرمانی در ليگ برتر است.


کريم باقری در مصاحبه‌ با خبرنگار خبرگزاری فارس، در پايان دربی شصت و سوم اظهار داشت: هيچگاه بازی مقابل استقلال برای پرسپوليس آسان نبوده است. قبل از بازی تاکيد کردم هميشه تيمی که در جدول وضعيتش بهتر است، برنده نيست چون اين بازی هميشه حساسيت خاص خودش را داشته است.
وی ادامه داد: پرسپوليس در نيمه اول بهتر از نيمه دوم بود و با اندکی دقت می‌توانستيم بسيار با تمرکز به دروزاه حريف نزديک شده و گلزنی کنيم؛ اما در هجوم‌هايمان ناکام مانديم.
باقری تصريح کرد: به دليل تعصب به هوادارانمان، مطمئن باشيد پرسپوليس نمی‌توانست بازنده اين ديدار باشد. بعد از دريافت گل سعی کرديم با ضربات بلند، هرچه زودتر به دروازه‌ استقلال نزديک شويم و گل مساوی را بزنيم. به نظرم، به هدف خود رسيديم.
کاپيتان پرسپوليس ادامه داد: هميشه تيم‌هايی که با تيم صدر جدول بازی دارند، فقط برای متوقف کردن صدرنشين به ميدان می‌آيند؛ مخصوصاً تيمی مثل استقلال که اکنون با ۱۵ امتياز اختلاف از ما در وضعيت خوبی قرار ندارد. بايد بگويم واقعاً استقلال با اين بازی نشان داد جايگاه اصلی‌اش در جدول ليگ برتر نهم يا دهم نيست و رقيب اصلی پرسپوليس برای قهرمانی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باقری افزود: به نظرم اين بار تماشاگران از بهترين‌ها بودند. خيلی خوشحالم که هنوز پرسپوليس مقابل در ايران تيم بسيار محبوبی است و از عدم شکست برابر استقلال رضايت دارم.
تيم های استقلال و پرسپوليس در دربی ۶۳ به تساوی يک بر يک رسيدند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34519

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کريم باقری: استقلال رقيب اصلی پرسپوليس برای قهرمانی است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016