دوشنبه 14 آبان 1386

ناصر حجازی: نمی‌دانم چرا اخراجم نکردند! دوست داشتم هیأت مديره من‌ را اخراج کند، ايسنا

ناصر حجاری در تمرينات استقلال:
آنها با اين شرط‌ها برايم جام حذفی درست کردند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

مدير فنی تيم استقلال تهران گفت: برنامه‌های در کار بود تا من از هفته‌ی سوم از استقلال حذف شوم.

به گزازش ايسنا، ناصر حجازی در تمرينات بعدازظهر روز دوشنبه و در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هرچند که برنامه‌هايی برای حذف من از استقلال وجود داشت اما، خوشبختانه هوادران از همه چيز آگاه بودند و حتی پس از باخت مقابل سايپا و پيکان از من حمايت کردند

وی تصريح کرد: هواداران همه‌چيز را می‌دانند و حتی به اين نکته نيز واقف هستند که باخت‌های استقلال تقصير حجازی نبوده است، آنها حتی می‌دانند که حجازی قدرت سر و سامان دادن به استقلال را نيز دارند.

سرمربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: يکی از عواملی که باعث ايجاد تشنج در استقلال شد، صحبت باشگاه با مربيان ديگر از بازی‌های ابتدايی بود اما، همه شاهد بودند که در استقلال ماندم و با خلوص نيت کار کردم و عدم کسب نتايج به دليل همان حواشی بود که نمی‌توان از آن صحبت کرد.

حجازی با اشاره به اين‌که هیأت مديره ازمن خواسته بود که تا نيم‌فصل بمانم اما، خودم قبول نکردم يادآورد شد: با اين فرصت که به من داده بودند و شرط‌هايی که گذاشتند برای من جام حذفی درست کرده بودند. حتی دست‌هايی در کار بود تا پس از بازی با پيکان هواداران عليه من فحاشی کنند تا راحت‌تر اخراج شوم اما، همه ديدند که حمايت تماشاگران از من بيشتر شد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا حذف شما از استقلال اجباری بود، تأکيد کرد: چه کسی می‌گويد که از استقلال حذف شده‌ام. همه دوست دارند که در استقلال بمانم و بتوانم خدمت کنم الان از استقلال حذف نشده‌انم و در خدمت باشگاه هستم.

مديرفنی استقلال اذعان داشت: هرچند که ابقا شدن و ابقا نشدن من مطرح نيست اما، دوست داشتم هیأت مديره مرا از تيم اخراج کند. من دليل اخراج نشدنم را پس از بازی با پيکان نمی‌دانم.

حجازی در مورد همکاری با فيروز کريمی يادآور شد: حدود دو روز پيش بود که با وی صحبت کردم و از وی خواستم تا در استقلال کار کند از همان دقيقه‌ی اول به او گفتم که هميشه با تو هستم و خوشبختانه کريمی نيز از پيشنهاد من استقبال کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: کريمی به عنوان سرمربی فعاليت خواهد کرد و من نيز در کنار وی و از روی نيمکت همراه وی هستم.

مدير فنی تيم استقلال تأکيد کرد: اگر کريمی تا جمعه در تيم حاضر نشود، هدايت تيم را در بازی مقابل راه‌آهن مرفاوی و ورمزيا بر عهده خواهند داشت و تيم را ارنج می‌کنند، زيرا قصد دارند در بازی‌های آينده کمی کنار بکشم تا مسئله‌ای برايم به وجود نيايد.

حجازی در پايان گفت: اميدوارم مشکل قرارداد کريمی هرچه سريع‌تر حل شود و وی بتواند در خدمت استقلال باشد همان‌طور که تأکيد کردم خودم از کريمی خواستم تا در استقلال حضور پيدا کند و من و وی هيچ مشکلی با هم نداريم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34815

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر حجازی: نمی‌دانم چرا اخراجم نکردند! دوست داشتم هیأت مديره من‌ را اخراج کند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016