دوشنبه 14 آبان 1386

تمرينات تيم استقلال تهران بدون سرمربی جديد برگزار شد، هواداران به شدت فيروز کريمی را تشويق کردند، ايسنا

- "فرهاد مجيدی" غايب بود

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

تمرينات روز دوشنبه تيم فوتبال استقلال درحالی برگزار شد که برخلاف تصور همه فيروز کريمی در تمرينات حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در اين تمرين که رأس ساعت ۱۵:۳۰ دقيقه در زمين شماره ۲ ورزشگاه شيرودی آغاز شد و بيش از ۵۰۰ تماشاگر در آن حضور داشتند، ناصر حجازی نيز با لباس شخصی به تمرين‌ آمد و مرفاوی و ورمزيار وظيفه‌ی تمرين دادن تيم را بر عهده داشتند.

ابتدا بازيکنان به مدت ۱۰ دقيقه در اطراف زمين و پشت سر بهمنی مربی بدن‌ساز دويدند و به گرم کردن بدن‌هايشان پرداختند سپس بازيکنان به گروه‌های پنج نفره تقسيم شدند و به کار با توپ و کارهای سرعتی مشغول شدند.

ساعت ۱۶:۱۵ دقيقه بازيکنان با پوشيدن کاور سبز به دو دسته تقسيم شدند و ابتدا فوتبال دست‌گرمی و بدون دروازه‌بان بازی کردند. سپس به دستور مرفاوی بازيکنان مجدداً به دو دسته تقسيم شدند و اين بار با حضور دروازه‌بان‌ها مشغول فوتبال شدند.

درحالی که عليرضا منصوريان در نيمه‌ی اول مهاجم تيم نارنجی بود در نهايت اين بازی با نتيجه ۲ بر صفر به سود تيم نارنجی و با گل‌های منصوريان و خذيراوی پايان يافت. مجتبی جباری و پژمان منتظری در اين بازی کاور سبز پوشيده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* دروازه‌بان‌ها از همان ابتدا زيرنظر تراب‌پور مشغول تمرين شدند.
* مجيدی تنها غايب تمرين بود و شفيعی هم با لباس شخصی در تمرينات حاضر شدند.
* تماشاگران نيز که تعدادشان بيش از ۵۰۰ نفر بود، مداوم کادر فنی و خصوصاً حجازی را مورد تشويق خود قرار دادند، آن‌ها حتی از فيروز کريمی نيز به شدت حمايت کردند.
* اين تمرين رأس ساعت ۱۷:۱۰ دقيقه پايان يافت.
* تمرين بعدی استقلال ساعت ۱۵:۳۰ دقيقه فردا در ورزشگاه شيرودی برگزار می‌شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34816

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمرينات تيم استقلال تهران بدون سرمربی جديد برگزار شد، هواداران به شدت فيروز کريمی را تشويق کردند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016