چهارشنبه 3 بهمن 1386

لورانت: سپاهان پنجشنبه به من جواب می دهد، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی آلمانی سابق تيم سايپا گفـت: در ترکيه مذاکرات خوبی با رئيس باشگاه سپاهان داشتم و منتظر دريافت پاسخ نهايی در روز پنجشنبه هستم.


ورنر لورانت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به ترکيه رفتم تا با رئيس باشگاه سپاهان مذاکره کنم. درباره تمام موضوعات کاری با ساکت،‌ صحبت کردم.
وی افزود: با توجه به تجربه قبلی کاری در ايران با تيم سايپا،‌ درباره همه محور های کلی و جزيی با عالی ترين مقام باشگاه سپاهان صحبت کردم. مدير سپاهان اعتقادم به اين تيم را افزايش داد.
لورانت با مثبت ارزيابی کردن مذاکرات تصريح کرد: حتی در خصوص مسائل مالی و شرايط دستمزد به طور دقيق با مدير سپاهان صحبت کردم و به جمع بندی مثبتی رسيدم.
وی ادامه داد: می توانم ادعا کنم از طرف من برای همکاری با سپاهان مشکلی نيست و تنها پاسخ نهايی اين باشگاه باقی مانده که در صورت مثبت بودن، ‌به عقد قرارداد منتهی می شود.
سرمربی آلمانی با تاکيد بر حضور ساکت در ترکيه در روز دوشنبه اظهار داشت: از طرف باشگاه ايرانی در اين مذاکرات چند نفر حاضر شدند که رئيس باشگاه يکی از آنها بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لورانت در خصوص زمان دريافت پاسخ نهايی باشگاه سپاهان گفت: پس از انجام مذاکرات با ساکت، ‌عصر دوشنبه به آلمان بازگشتم و قرار شد تا روز پنج شنبه (فردا) از طرف باشگاه سپاهان پاسخ قعطی دريافت کنم.
اين مربی ۵۸ ساله در تابستان سال گذشته به ايران آمد و برای مدت چند ماه هدايت تيم سايپا را برعهده گرفت؛ اما در اوايل فصل گذشته از مقام خود کناره گيری کرده و راهی فوتبال ترکيه شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35705

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لورانت: سپاهان پنجشنبه به من جواب می دهد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016