جمعه 27 ارديبهشت 1387

واگذاری۱۰۰ درصد سهام باشگاه استقلال و پيروزی تا پايان سال، ايسنا

طبق برنامه سازمان خصوصی سازی در سال ۸۷ ، ۱۰۰ درصد سهام باشگاه استقلال و پيروزی از طريق مزايده واگذار می‌شود.

دکترغلامرضا حيدری کرد زنگنه ـ رييس سازمان خصوصی سازی ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد واگذاری باشگاه استقلال و پيروزی گفت: واگذاری اين دو باشگاه از برنامه سازمان خصوصی سازی در اسفند ماه است که در حال حاضر در مرحله کارشناسی قرار داشته و بعد از تصويب در هيات عالی واگذاری در زمان مقرر واگذار خواهد ‌شد.

به گزارش ايسنا، موضوع خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پيروزی از دو سال پيش مطرح و مجوز واگذاری اين دو باشگاه در سال ۸۴ به تصويب هيات وزيران رسيد. درهمان زمان بحث‌های زيادی در مورد چگونگی واگذاری اين دو باشگاه ايجاد شد و حتی توافقات کلی روی اصلاح اساسنامه باشگاه استقلال انجام و نيز کارشناسانی برای تعيين قيمت واقعی سهام پرسپوليس معرفی شدند.

اما با از گذشت دو سال همچنان موضوع واگذاری دو باشگاه مطرح کشور مسکوت مانده و هراز چند گاهی صحبت از واگذاری آن به بخش خصوصی و خريداران بسيار آن به ميان می آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين بار نيز آمار جديدی از واگذاری اين دو باشگاه اعلام و طبق برنامه سازمان خصوصی سازی قرار است سهام اين دو باشگاه در اسفند ماه واگذار شود که در صورت تحقق اين برنامه و نبود مقاومتهايی در واگذاری استقلال و پيروزی۱۰۰ درصد سهام آنها از طريق مزايده واگذار خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36901

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واگذاری۱۰۰ درصد سهام باشگاه استقلال و پيروزی تا پايان سال، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016