چهارشنبه 1 خرداد 1387

علی کفاشيان: اصراری بر ماندن يا نماندن علی کريمی ندارم، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به شخصه روی ماندن يا نماندن کريمی در تيم ملی اصراری ندارم.


علی کفاشيان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصميم فدراسيون فوتبال مبنی بر محروميت علی کريمی از حضور در اردوی تيم ملی، اظهار داشت: اين موضوع را به کميته تيم‌های ملی سپرده‌ام. اگر می‌خواهيم به سمت جلو حرکت کنيم، بايد در چنين مواردی تذکر لازم را بدهيم.
وی افزود: اختيار اين قضيه را به کميته تيم‌های ملی سپردم. آنها هر تصميمی بگيرند، قبول می‌کنم. به شخصه روی ماندن يا نماندن کريمی در تيم ملی اصراری ندارم.
رئيس فدراسيون با بيان اينکه کريمی گلايه‌هايش را نبايد در رسانه مطرح کند، ادامه داد:‌ می‌توانست به من صحبت‌هايش را منتقل کند؛ اما حالا که قضيه رسانه‌ای شد، بايد عواقبش را هم بپذيرد.
کفاشيان در پاسخ به اينکه نظر علی دايی در اين مورد لحاظ می‌شود، اظهار داشت: قطعا نظر او مهم است. دايی نظرش را با کميته تيم‌های ملی در ميان می‌گذارد و آنها با توجه به نظر دايی، تصميم‌گيری می‌کنند.
وی تاکيد کرد: علی کريمی يک مهره ارزشمند برای تيم ملی است؛ اما نمی‌توانيم از نظم و انضباط خارج شويم. من هم می‌خواهم بهترين تدارک را داشته باشم؛ اما وقتی امکانات نيست، چکار می‌توانم انجام بدهم.
علی کفاشيان درباره صحبت‌های محمدرضا ساکت در خصوص داوری مسابقه مقابل پرسپوليس گفت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در حال پيگيری اين قضيه هستيم. کميته داوران هم شکايت خود را ارائه کرده است. در حال تنظيم کردن آئين نامه‌ای هستيم که در آن از فصل بعد، هر مسئله داوری فقط در کميته داوران مورد بررسی قرار ‌گيرد.
رئيس فدراسيون فوتبال در مورد فرصت باقيمانده تا انجام اصلاحات برای کسب قطعی ۴ سهميه ليگ قهرمانان آسيا، اظهار داشت:‌ گروه ويژه‌ای را در سازمان ليگ قرار داده‌ايم تا هر چه زودتر اصلاحات مد نظر AFC انجام شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36979

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کفاشيان: اصراری بر ماندن يا نماندن علی کريمی ندارم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016