چهارشنبه 8 خرداد 1387

زندی: دايي خود را عوض کند، ايران ورزشي

فريدون زندى با شکل و شمايل جديد يک نيمه براى تيم ملى بازى کرد اما نشان داد از روزهاى اوج خود فاصله زيادى دارد.

بعد از پايان بازى زندى در ميان خيل انبوه خبرنگاران و دوربين هاى تلويزيونى گرفتار شود تا مجبور شد با همان زبان دست و پا شکسته فارسى اش به سوالات آنها پاسخ دهد. زندى درخصوص قراردادش با تيم قبرسى گفت: «فقط يک قراردادى بسته ام اما معلوم نيست آينده چه بشود. قراردادم طورى است که براى خارج رفتن آزادم.» فريدون درخصوص تغييرات ظاهرى اش مى گويد: «يک سال در فوتبال ايران نبودم. هر سال يک چيزهايى عوض مى شود، من هم عوض شده ام البته هواى قبرس گرم بود و به خاطر گرماى هوا موهايم را کوتاه کردم. گفتم بهتر است مدتى هم اين طورى باشم.»

از فريدون زندى مى پرسند که دايى کاپيتان بهتر بود يا دايى سرمربى که او با همان شيرينى لهجه اش و صراحت حرف هاى خود که مثل خيلى از فوتباليست هاى داخلى اول به عواقب حرف هاى خود فکر مى کنند و بعد صحبت مى کنند مى گويد: «مدت زيادى دايى کاپيتان بود اما الان زمان کمى است که سرمربى شده اما دايى بايد عوض شود چون حالا سرمربى است. دايى در جلسات به ما همه چيز را مى گويد اما ما بايد خودمان را در مسابقه نشان بدهيم و تيم ملى را به جام جهانى ببريم. دايى با اينکه مربى جوانى است نشان داده کارهاى خوبى بلد است.»

زندى که بعد از مدت ها به تيم برگشته از شرايط حال حاضر آن و مسابقه با زامبيا مى گويد: «ما مى توانيم بهتر از اين باشيم. هوا نسبت به اردبيل عوض شده بود و ما هم خسته بوديم، با اين حال بد بازى نکرديم و مى توانستيم گل هاى بيشترى هم بزنيم.» زندى از خودش مى گويد: «در مدتى که از فوتبال آلمان دور شدم افت کردم اما الان وضعيت بهترى دارم و مى توانم براى تيم ملى مفيد باشم.»

فريدون از اينکه تماشاگران زيادى به ورزشگاه نيامده اند تعجب نکرده: «خب اين بازى دوستانه است. مطمئنم در بازى با امارات تماشاگران زيادى به ورزشگاه مى آيند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37059

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زندی: دايي خود را عوض کند، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016