شنبه 8 تير 1387

بن همام خطاب به علی دايی: کار ايران برای صعود به جام جهانی دشوار است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا در ملاقات با سرمربی تيم ملی ايران گفت: در اين مرحله برای صعود به دور نهايی جام جهانی ۲۰۱۰ کار سخت تری را پيش روی داريد.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سايت AFC، محمد بن همام عصر روز جمعه و دقايقی قبل از آغاز مراسم قرعه کشی جام جهانی در دفترش با دايی ملاقات کرد.
رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا با تبريک به علی دايی برای صعود تيم ملی ايران گفت، از ديدن جوانان لايق آسيايی که کار مربيگری را بدست گرفته اند، خوشحال است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين جلسه خطاب به دايی اظهار داشت: خوشحالم که در کار مربيگری با انگيزه بوده و تلاش زيادی به کار بستيد، البته در دور نهايی کار سخت تر خواهد بود چون هر ۱۰ تيم مدعی صعود هستند.
وی ادامه داد: موفقيت شما مربيان آسيايی برای ما خوشحال کننده خواهد بود. حضور و موفقيت مربيان آسيايی در عرصه های بين المللی از اهداف ماست و کنفدراسيون تلاش خواهد کرد تا مربيان آسيايی بيشتری فرصت بروز توانايی های خود را پيدا کنند.
بن همام با اشاره به برخی از مشکلات در فوتبال آسيا اشاره کرد و گفت: تحول در ليگ باشگاه ها را مهمترين زمينه پيشرفت در فوتبال آسيا می دانيم و اميدواريم در آينده ای کوتاه بتوانيم ليگ قابل قياسی با ليگ های اروپا داشته باشيم.
بن همام همچنين تاکيد کرد: فدراسيون فوتبال ايران تضمين کرده است تا تاريخ مقرر شرايط لازم باشگاهی که مهمترين آن تجاری کردن باشگاه هاست را به وجود آورد. گمان ما اين است که همه چيز با جديت در ايران پيش می رود. اميدواريم تلاش های فدراسيون ايران با توجه به قولی که داده اند تا پيش از آغاز بررسی مجدد به نتيجه برسد. پايان امسال زمان ارزيابی نهايی و بعد تصميم گيری نهايی برای حضور کشورها در ليگ قهرمانان خواهد بود.
دايی نيز در اين جلسه گفت، ليگ حرفه ای آسيا توجه مسئولان ايران را به باشگاهداری بيشتر از قبل کرده است و روند خصوصی سازی باشگاه ها در حال شکل گيری است.
وی خاطر نشان ساخت، تلاش هايی در ايران آغاز شده است تا زمينه سرمايه گذاری خصوصی در فوتبال را به وجود آورد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37451

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بن همام خطاب به علی دايی: کار ايران برای صعود به جام جهانی دشوار است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016