چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: در فوتبال ايران همه می خواهند مهاجم باشند، زمان آشتی دايی و کريمی مناسب نبود، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز رضايت از عملکرد بازيکنانش در ديدار برابر برق شيراز گفت: يکی از دلايلی که ساختار دفاعی پرسپوليس مشکل دارد اين است که در فوتبال ايران همه می خواهند مهاجم باشند و مدافع ايده ال نداريم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی پس از پيروزی ۳ بر يک تيمش برابر برق شيراز در جمع خبرنگاران گفت: از هواداران پرسپوليس و انرژی که به ما می دهند تا پيروز شويم تشکر می کنم. اگر حمايت آنها نبود ما نمی توانستيم در اين ديدار به پيروزی برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی به تمجيد از تيم فوتبال برق شيراز پرداخت و گفت: برق در نيمه دوم فشار زيادی به تيم ما آورد و نشان داد که بی دليل تيم بدون شکست ليگ برتر نبوده است. مطمئن باشيد که اين تيم آينده خوبی در ليگ برتر خواهد داشت.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد دلايل افت برخی بازيکنان پرسپوليس گفت: برخی از بازيکنان برای اولين بار است که در پرسپوليس بازی می کنند و به همين خاطر استرس و فشار روانی دارند و گاهی خوب بازی می کنند و گاهی بد. با اين حال تصور می کنم هر چه زمان بگذرد آنها عملکرد بهتری خواهند داشت.

افشين قطبی ادامه داد: متاسفانه در فوتبال باشگاهی و حتی تيم ملی يک ايراد بزرگ وجود دارد و آن اينکه وقتی تيمی با يک يا دو گل جلو می افتد بازيکنان دست از تلاش برمی دارند و اين به تيم لطمه می زند. ما بايد تلاش کنيم عادت بازيکنان را تغيير دهيم و آنها را شجاع تر از قبل به ميدان بفرستيم.

قطبی در مورد مشکلات خط دفاعی پرسپوليس گفت: مشکلات دفاعی ما از زمان بازيسازی شروع می شود که در اين ميان برخی بازيکنان اشتباه می کنند و با يک حرکت اشتباه فرصت را به حريف می دهند. اين اشتباهات باعث می شود تيم ما سازماندهی لازم را از دست بدهد و گل بخورد.

وی افزود: ما در ايران دفاعی نداريم که خوب بازيسازی داشته باشد و سرعتی کار کند. در ايران همه می خواهند گل بزنند و مهاجم باشند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ خبرنگاری که از وی پرسيد" آيا واقعا دی کارمو برزيلی است ؟" گفت: او يک بازيکن ۲۱ ساله جوان است . فشار زيادی روی دوشش است اما غيرت دارد و می خواهد به خاطر پولی که از پرسپوليس می گيرد بازی کند. در حال حاضر مشکلش اين است که استرس دارد. از هواداران پرسپوليس خواهش می کنم به او وقت بدهند.

وی افزود: در همين پرسپوليس هستند بازيکنانی که ايرانی هستند اما برای بازی برای پرسپوليس استرس دارند. مطمئنم دی کارمو همان ۱۰ گلی که گفتم را می زند. شما خبرنگاران با چهار بازی در مورد او تصميم گرفتيد. در همين بازی امروز اگر در گل اول و دوم درگير نمی شد ما اصلا گل نمی زديم. دی کارمو يک مهاجم رويايی نيست. در تمرينات گل هم می زند اما در مسابقات استرس دارد. شما نسبت به دی کارمو مهربان نبوديد و مثل مهمان رفتار نکرديد.

افشين قطبی در مورد ديدار آينده تيمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تيم خوبی است و به نظر من اين دو تيم با هم يک بازی دربی را برگزار می کنند که يادآور قهرمانی فصل گذشته است و اميدوارم دوباره بتوانيم اين تيم را شکست دهيم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز خرسندی از آشتی علی دايی و علی کريمی گفت: از اين اتفاق خوشحال شدم اما درک نمی کنم چرا بين دو نيمه بايد اين اتفاق می افتاد. زمانی که يک بازيکن دارد تمرکز می کند و می خواهد برای شروع نيمه دوم آماده شود نبايد او را برای چنين کارهايی دعوتش کنند. با اين حال خوشحالم که اين دو بزرگ فوتبال ايران با هم آشتی کردند واميدوارم اين دو بتوانند از اين پس به کارشان برسند.





















Copyright: gooya.com 2016