دوشنبه 13 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: فيروز کريمی يکی از بازمزه‌ترين مربيان ايران است، ايسنا

- من "افشين‌ام"! رفتار آزاردهنده‌ها عوض شده است
- از رفتن "مارکو" باخبر بودم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جريان ترک پرسپوليس از سوی "مارکو" و سفرش به برزيل بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبی پس از تمرين صبح امروز (دوشنبه) تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره جدايی مارکو از پرسپوليس گفت: در جريان اين تصميم او بودم؛ مارکو از مدت‌ها پيش درباره گرفتن مطالباتش با باشگاه پرسپوليس نامه‌نگاری کرده و به مسوولان مربوطه تذکر داده بود. من يک مربی ايرانی هستم و بخاطر قلب و عشقم به ايران آمده‌ اما مارکو که مربيگری در تيم ملی المپيک کره جنوبی را رها کرد و به پرسپوليس آمد، دوست داشت در کنار من باشد، کار کند و پول بگيرد؛ لذا نبايد انتظار صبر بيش از اندازه را از او داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قطبی در پاسخ سوال خبرنگاران مبنی بر اينکه چرا چنين صحبت‌هايی را درباره جدايی "ابراهيم توره" از پرسپوليس نداشتيد، گفت: صحبت‌هايی که درباره "توره" زدم لازم بود زيرا او تنها چهار روز از ما مرخصی گرفت اما در زمان مقرر بازنگشت و اکنون پس از حدود بيست روز باز گشته؛ ضمن اينکه توره از قراردادش مبلغ قابل توجهی را هم گرفته بود؛ لذا وضعيت او شبيه به مارکو نيست.

سرمربی تيم پرسپوليس همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تغيير رفتارش در فصل جاری ليگ برتر، خاطرنشان کرد: رفتار من به هيچ وجه عوض نشده است اما معتقدم رفتار خيلی از کسانی که مرا اذيت می‌کنند، عوض شده است. ظاهرا هدف بعضی‌ها در اين فصل در وهله اول کوبيدن "افشين قطبی" است.

وی همچنين درباره تقابلش با "فيروز کريمی" و "شيث رضايی" در بازی اين هفته پرسپوليس مقابل صبای قم نيز تصريح کرد: هميشه گفته‌ام که فيروز کريمی يکی از بازمزه‌ترين مربيان ايران بوده که افتخارات زيادی را در فوتبال به دست آورده است؛ از اينکه بايد اين هفته در برابر تيمی با هدايت او بازی کنيم، بسيار خوشحالم. همچنين بايد بگويم که هيچ مشکلی با شيث رضايی ندارم و او خودش هم چنين چيزی را می‌داند. ما به خوبی می‌دانيم که شيث بيشتر از ساير بازيکنان حريف برای اين مسابقه انگيزه دارد و سعی می‌کنيم نقاطی را که او در آنجا می‌خواهد خودش را نشان دهد، ببنديم

قطبی همچنين به وضعيت خط دفاعی تيمش نيز گفت: درباره خط دفاعی پرسپوليس در هفته‌های اخير بسيار صحبت شده است و من معتقدم سرعت خط دفاعی ما به هيچ وجه پايين نيست تنها خط دفاع ما تمرکز لازم را در زمان حملات حريف ندارد که بايد اين مشکل را حل کنيم؛ ضمن اينکه در ۱۳ مسابقه اخير من از سه دروازه‌بان استفاده کرده‌ام که اين اصلا جالب نيست.

سرمربی پرسپوليس باز هم با تکذيب اين جمله گفته که اگر "دوکارمو" از پرسپوليس اخراج شود، من هم از اين تيم می‌روم، تصريح کرد: من چنين جمله‌ای را نگفته‌ام، تنها گفتم تصميم در خصوص بازيکنان پرسپوليس منوط به نظر کادرفنی است. البته اين را هم تاييد می‌کنم که پس از اخراج هر بازيکن بدون نظر کادر فنی، قطبی پس از اين بازيکن، دومين فردی است که از پرسپوليس می‌رود و من اين نظر را درباره تمامی بازيکنان پرسپوليس دارم. اين مساله‌ای است که در قرارداد من هم ذکر شده و بازيکنان با نظر کادرفنی جذب و يا از ترکيب تيم کنار گذاشته می‌شوند.





















Copyright: gooya.com 2016