شنبه 11 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: پس از دی‌کارمو مرا هم بايد اخراج کنند، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تا زمانی که هستم هيچ بازيکنی از جمله دی‌کارمو از تيم جدا نمی‌شود و در غيراينصورت مرا نيز بايد اخراج کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ افشين قطبی پس از پايان تمرين امروز پرسپوليس در مورد انتشار خبر تصميم اعضای هيئت مديره مبنی بر کنار گذاشتن مهاجم برزيلی ‌اظهار داشت: تا وقتی که من در اين تيم هستم هيچ بازيکنی جدا نمی‌شود و اگر اين کار صورت بگيرد من نفر دوم هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: به تمام بازيکنان تا لحظه‌ آخری که در ايران هستم نياز دارم و به هيچ عنوان زيربار فشار نمی‌روم. بهتر است دوستان عجولانه تصميم گيری نکرده و منتظر روزهای خوب آينده بمانند.

قطبی در مورد خروج دستيار برزيلی خود از ايران گفت: دوست ندارم در خصوص مارکو حرف بزنم و بهتر است فقط سکوت کنم.

وی در مورد حضور يک مربی فيزيوتراپ در تمرين امروز تاکيد کرد: وی دوست من است و به عنوان فيزيوتراپ در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت های ۲۰۰۸ حضور داشت. يک آلمانی است و هم اکنون در هلند زندگی می‌کند و به مدت يک هفته مهمان من در ايران است.

امروز اعلام شد که اعضای هيئت مديره پرسپوليس تصميم به کنار گذاشتن دی کارمو و مارکو از تيم گرفته اند؛ اما مسئولان باشگاه تاکيد کردند در صورت رضايت قطبی احتمال فسخ قرارداد دی کارمو وجود دارد.





















Copyright: gooya.com 2016