پنجشنبه 9 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبی پس از چهارمين شکست ليگ: قول قهرمانی می‌دهم، ايسنا

- از پرسپوليسی‌های داخل و خارج معذرت می‌خواهم
- داوری‌ها خوب نيست؛ متاسفم برای فوتبال ايران و ليگ‌ برتر


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران با وجود کسب چهارمين شکست اين تيم در ليگ هشتم بار ديگر به هواداران اين تيم قول قهرمانی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبی پس از شکست يک بر صفر پرسپوليس در بازی مقابل مقاومت سپاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که بر اثر يک حادثه به حريف يک گل هديه می‌کنيم و در واقع به خودمان گل می‌زنيم و با وجود آنکه به اندازه کافی موقعيت درست می‌کنيم و نمی توانيم از آن استفاده کنيم، طبيعی است که پيروز نشويم در هر صورت اين نتيجه‌ای است که بايد به خاطر آن از تمامی پرسپوليسی‌های داخل و خارج از ايران عذرخواهی کنم. ما بايد اين بازی را می‌برديم و بی ترديد تيمی که برای قهرمانی در آسيا تلاش می‌کند بايد در همه بازی‌هايش بجنگد با اين حال سه برد پياپی برای هر تيمی مشکل است چرا که ما بايد هر چهار روز يک‌بار به ميدان برويم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: بازيکنان پرسپوليس از نظر روحی و روانی خسته بودند و دقت و انرژی لازم را نشان نداند. ما تلاش کرديم در نيمه دوم سرعت بيشتری به بازی بدهيم و از کناره‌ها به دروازه مقاومت نزديک شويم با اين حال وقتی توپ‌ها در درون دروازه نمی‌رود، دروازه‌بان و بازيکنان تيم مقابل بهتر از تمامی روزهای خود حاضر می‌شوند، طبيعی است که نتوانيم نتيجه بگيريم، تمامی تيم‌ها در مقابل پرسپوليس بهتر از شرايط هميشگی خود بازی می‌کنند.

قطبی خاطرنشان کرد: آنچه که تلخ بود کسب نتيجه شکست در اين بازی بود، با اين حال بايد تصميم‌های داور اين مسابقه بررسی شود و کارشناسان درباره آن نظر دهند. علاقه ندارم درباره داوری صحبت کنم اما تصور می‌کنم آفسايدهای اعلام شده در لحظات پايانی بازی يک طرفه بود و هر گاه که ما در پشت اين داور قرار می‌گرفتيم او اعلام آفسايد می‌کرد در هر صورت اين نحوه داوری‌ها بايد بررسی شود من بسيار متاسفم برای فوتبال ايران و ليگ برتر. البته به مقاومت تبريک می‌گويم اما اين شکست برای ما بسيار تلخ بود و اميدوارم در چهار بازی پيش از پايان نيم فصل که در خانه داريم پيروز شويم با کسب ۱۲ امتياز قهرمانی اين فصل را به دست آوريم.

سرمربی پرسپوليس در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ايران گاهی اوقات بازيکنان حوصله و نظم تيمی را از دست می‌دهند . زمانی که تيم‌ها مقابل ما مانند مقاومت بسته بازی می‌کنند و ما از فرصت‌هايمان استفاده نمی‌کنيم آنها به دنبال تنها يک فرصت خواهند بودند که مقاومت اين کار را انجام داد و به گل رسيد ضمن آنکه پرسپوليس امروز بسيار بدشانس بود و بازيکنان ما در زدن ضربات آخر دقت نداشتند هر چند که آمار بازی نشان می‌دهد که پرسپوليس از حريف خود برتر بوده است اما، جذابيت فوتبال همين است و شما برای آنکه پيروز شويد بايد گل بزنيد در هر صورت می‌دانم که قلب بازيکنان پرسپوليس برای اين نتيجه شکسته شده است با اين حال همچنان اعتقاد دارم تيم ما می‌تواند در ليگ برتر موفق شود.

قطبی ادامه داد: تيم مقاومت نشان داد که تيمی پرانگيزه و جوانمرد است و صاحب مربی که می‌تواند روحيه را به درون تيم تزريق کند. تصور می‌کنم هر تيمی با کسب يک پيروزی در مقابل پرسپوليس شرايط تمام فصل خود را تغيير می‌دهد. در هر صورت مقاومت در بازی مقابل پرسپوليس بسيار دفاعی بازی کرد و با ۹ بازيکن در خط دفاع کار کرد. ضمن آنکه دروازه‌بان مقاومت نيز بهترين بازی عمر خود را انجام داد.

قطبی در پاسخ به سوال خبرنگاران پيرامون عملکرد دی‌کارمو نيز گفت: از دی‌کارمو به دليل تلاش‌هايی که انجام داد راضی بودم هر چند که او فرصت چندانی در اين بازی به دست نياورد در هر صورت ما بايد به دی‌کارمو زمان دهيم او در چند صحنه نيمه نخست و همين‌طور نيمه دوم عملکرد خوبی داشت و بی ترديد در آينده بهتر می‌شود اما، مشکل اينجاست که هر کسی می‌خواهد درباره او اظهارنظر کند و به ايرادات ساير بازيکنان کاری نداريم. تنها اين بازيکن را مورد انتقاد قرار می‌دهيم. تصور می‌کنم دی‌کارمو يک بازيکن برزيلی باکيفيت است و اگر نظر خبرنگاران چيز ديگری است ديگر موضوع فرق می‌کند بسياری از خبرنگاران که در اين باره نوشته‌اند حتی يک‌بار در عمر خود مربی نبوده‌اند و من خبرنگارانی را می‌بينم که زير ۲۰ سال سن دارند پس بهتر است به نظرات مربيان و باشگاه‌ها احترام بگذاريم و مطالب را منصفانه بنويسيم چرا آنقدر که موضوع دی‌کارمو را بزرگ می‌کنيد به بحث داوری‌ها نمی‌پردازيد که تاکنون امتيازهای زيادی را از پرسپوليس گرفته است.

قطبی درباره غيبت علی کريمی نيز گفت: کريمی نشان داده است که يکی از بازيکنان بزرگ فوتبال است و همواره تيم ما را با خود به جلو می‌برد، بازی کردن بدون علی کريمی بسيار دشوار بود و ما در اين بازی دلمان برای کريمی تنگ شد در هر صورت در نيمه دوم چند تعويض انجام داديم تا با چهارمهاجم در زمين بازی کنيم و تلاش کرديم تا از کناره‌ها بر روی دروازه مقاومت ارسال کنيم اين کار را در بازی در مقابل استقلال نيز انجام داديم که با اضافه شدن کريم باقری به گل رسيديم به همين دليل نيز امروز کريم باقری را به بازيکنان ميانه زمين اضافه کرديم اما، مشکلی که داشتيم در دفاع وسط تيم بود چرا که آنها در بازی‌سازی دچار ايراد بودند.

قطبی در پايان گفت: با وجود يک شکست نمی‌توان درباره پرسپوليس اظهارنظر کرد و من صد در صد قول قهرمانی پرسپوليس در ليگ برتر را می‌دهم.





















Copyright: gooya.com 2016