جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داريوش مصطفوی: قطبی در پرسپوليس می ماند، ايرنا

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران شايعه مذاکره با "بوناچيچ"‌ کروات را تکذيب کرد و گفت:‌ تا زمانی که در اين باشگاه باشم، "افشين قطبی"‌ سرمربی تيم فوتبال اين باشگاه خواهد بود.

"داريوش مصطفوی" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: باشگاه پرسپوليس به هيچ وجه قصد تغيير سرمربی تيم فوتبال خود را ندارد به طوريکه همانند گذشته از قطبی حمايت خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطر نشان کرد: پرسپوليس در بازی مقابل صبای قم نتوانست نتيجه بازی را بدست آورد تا هواداران با رضايت به خانه بروند.
مصطفوی با بيان اينکه هواداران سرمايه اصلی پرسپوليس هستند، افزود: آنان حق داردند که از نتايج اخير اين تيم ناراضی باشند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ناکامی های اخير تيم فوتبال اين باشگاه را به گردن گرفت و اظهار داشت : من مقصر اصلی ناکامی های تيم فوتبال پرسپوليس هستم اما هنوز فرصت های زيادی برای جبران باقی مانده است.
وی از هواداران باشگاه پرسپوليس خواست تا با حمايت از کادر فنی و بازيکنان شرايط را برای تکرار موفقيت های فصل گذشته اين باشگاه فراهم کنند.
مصطفوی از اظهار نظر درخصوص عملکرد "دی کارمو"‌ برزيلی خودداری کرد و افزود:‌ کادر فنی در اين مورد بايد پاسخگو باشد به عنوان مديرعامل در کارهای فنی تيم دخالت نمی کنم.
ديدار تيم های پرسپوليس و صبا باتری قم عصر پنجشنبه در آغاز هفته چهاردهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ايران با نتيجه تساوی دو بر دو خاتمه يافت.





















Copyright: gooya.com 2016