شنبه 18 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جدايی محمد علوی از پرسپوليس قطعی شد، پرسپوليس دروازه‌بان خارجی جذب می‌کند، ايسنا

- رضايی، نصرتی و مدافع تيم ملی توگو گزينه‌های پرسپوليس

جدايی "سيدمحمد علوی" از تيم فوتبال پرسپوليس قطعی شد.

داريوش مصطفوی، مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت "سيدمحمد علوی" به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: علوی به افشين قطبی اعلام کرده که قصد ترک پرسپوليس و حضور در تيم پاس همدان را دارد؛ پس از آن قطبی هم در نامه‌ای به بنده، خروج علوی از ترکيب تيم پرسپوليس را بلامانع دانست، منتها هنوز تصميم نهايی در اين زمينه گرفته نشده است و اين بازيکن با توافق و رضايت مديريت باشگاه می‌تواند پرسپوليس را ترک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مصطفوی همچنين درباره وضعيت جذب دروازه‌بان برای تيم پرسپوليس نيز گفت: بدون شک برای حضور قدرتمندانه در ليگ قهرمانان آسيا، يک دروازه‌بان خارجی با کيفيت را جذب می‌کنيم؛ همچنين قصد داريم اگر شرايط ميثاق معمارزاده رضايت‌بخش‌ نبود، مدارک پزشکی او را به فدراسيون فوتبال ارسال کرده و در صورت اجازه فدراسيون، يک دروازه‌بان داخلی را برای رقابت‌های ليگ برتر به خدمت بگيريم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين با اشاره به جدايی "مارکو" و "دوکارمو" از پرسپوليس، گفت: مدافع تيم ملی توگو به همراه رحمان رضايی و محمد نصرتی شانس حضور در پرسپوليس را دارند.

مصطفوی ادامه داد: عصر جمعه جلسه‌ای با حضور حسين هدايتی رييس هيات مديره و افشين قطبی سرمربی تيم پرسپوليس و بنده برگزار شد؛ در اين جلسه قطبی اعلام کرد که تصميم گرفته‌ به دليل شرايط پيش‌آمده استعفا کند، اما ما به او گفتيم که شما بمانيد اما اطرافتان را کمی خلوت‌تر کنيد.

وی گفت: طبق پيشنهادات من و هدايتی و موافقت قطبی، قرار شد "مارکو" و "دوکارمو" مربی و بازيکن برزيلی پرسپوليس از تيم ما جدا شوند.

مصطفوی افزود: همچنين قرار است رحمان رضايی، محمد نصرتی و مدافع تيم ملی توگو نيز در تمرينات پرسپوليس شرکت کنند تا سرمربی تيم يکی از آنها را انتخاب کند. مذاکرات ما با رضايی انجام شده و اين بازيکن اکنون منتظر پاسخ ماست؛ اما هنوز هيچ مذاکره‌ای با نصرتی و مدافع تيم ملی توگو نداشته‌ايم. يکی از اين سه بازيکن برای تقويت خط دفاعی تيم، با نظر قطبی جذب خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016