دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: قطر کمک زيادی به ما کرد، می‌خواهيم به عنوان تيم اول صعود کنيم، ايسنا

- دفاع فشرده قطر موقعيت کمی نصيب‌مان کرد

علی دايی پس از ديدار ايران برابر قطر از عملکرد بازيکنانش ابراز رضايت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)‌ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در نشست مطبوعاتی پس از ديدار ايران برابر قطر در جمع خبرنگاران گفت: بازی خيلی خوبی بود، به دليل اين که حريف در دفاع فشرده بازی می‌کرد موقعيت کمی نصيب تيم ما شد اما من بايد بگويم به دليل اين که جمعه‌ی گذشته بازی‌های ليگ ايران به پايان رسيد و ما آن شب به دوحه آمديم، بازيکنان‌مان فرصتی برای استراحت نداشتند، با اين حال من از آنها متشکرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: از عملکرد بازيکنانم رضايت دارم، با وجود اين که بازيکنان لژيونر حضور نداشتند و ما از تعدادی بازيکن جوان که برای اولين بار در ترکيب تيم ايران قرار می‌گرفتند، استفاده کرديم اما نمايش خوبی ارائه داديم.

آنها به اين بازی آمده بودند تا توانايی‌هايشان را ثابت کنند و خوشبختانه ما جواب خوبی از اين بازی گرفتيم.

دايی در پاسخ به اين سوال که بازی با قطر چقدر می‌تواند به شما در بازی با امارات کمک کند گفت: به نظرم امارات و قطر هر دو در يک سطح هستند و اين بازی به ما کمک زيادی کرد.

وی درباره‌ی شانس تيمش در ديدار برابر امارات گفت: چندان به اين مساله فکر نمی‌کنم، اين را می‌دانم که بازی با ايران برای امارات آخرين فرصت است و طبيعی است که آنها از تمام قدرت و توان‌شان در بازی مقابل ما استفاده کنند اما ما هم تيم قدرتمندی داريم و تلاش می‌کنيم که امارات را شکست دهيم.

سرمربی تيم ايران درباره‌ی فوتبال قطر هم گفت: در سالهای اخير قطر پيشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و اين تيم در بيشتر بازيهايش به پيروزی رسيده است. با اين حال آ‌نها در گروه دشواری قرار گرفته‌اند.

دايی درباره‌ی پيش‌بينی‌اش از صعود ايران به جام جهانی گفت: هر دو گروه دشوار هستند اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنيم که به عنوان تيم اول به مرحله‌ی دوم صعود کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016