دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برونو متسو، سرمربی تيم ملی فوتبال قطر: بازی با ايران دوستانه نبود! ايسنا

- بازيکنان ما بايد از ايران ياد بگيرند

سرمربی تيم ملی فوتبال قطر گفت: ايران از تنها فرصتش در مقابل ما استفاده کرد و به پيروزی رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، برونو متسو در پايان بازی تيم‌اش برابر ايران در نشست مطبوعاتی گفت: تجربه‌ی خوبی بود، ايران از تنها فرصت برای پيروزی مقابل ما استفاده کرد. ما با تيم قدرتمند و خوبی مانند ايران روبرو بوديم که آنها با حرفه‌گری از يک موقعيت خود استفاده کردند و توانستند به نتيجه‌ی لازم برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: من قبل از بازی می‌خواستم که از تعدادی بازيکن جوان استفاده کنم. اين بازی فرصت خوبی بود که آنها توانايی‌هايشان را نشان بدهند. هدف اصلی ما از بازی مقابل ايران نشان دادن توانايی‌های بازيکنان قطر مقابل حريف قدرتمندی مانند ايران بود.

متسو درباره‌ی برتری قطر در نيمه‌ی دوم گفت: بازی با ايران برای ما حکم يک بازی دوستانه را نداشت و اين ديداری کاملا جدی بود. ما هفته‌ی آينده ديدار مهمی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی داريم و مسلما اگر می‌خواهيم به پيروزی در اين ديدار برسيم مجبور بوديم که با تمام توان مقابل ايران بازی کنيم، در تيم ما کمبودهايی وجود داشت که بايد تلاش کنيم آنها را جبران کنيم .

وی افزود: بازيکنان ما بايد ياد بگيرند که چگونه مانند تيم ايران از تک موقعيت خود استفاده کنند و قدر کوچک‌ترين موقعيت‌ها را نيز بدانند.





















Copyright: gooya.com 2016