دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين کعبی: بازگشت کريم باقری اتفاق خوبی است، ايرنا

مدافع تيم ملی بازگشت کريم باقری به جمع ملی پوشان را عاملی برای بالا رفتن درصد صعود تيم ملی فوتبال ايران به جام جهانی دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسين کعبی روز دوشنبه در اين رابطه به خبرنگار ايرنا گفت: زمانی که قرار شد باقری به تيم ملی برگردد، بعضی ها نسبت به تاثيرگذاری او ترديد داشتند، اما در اين بازی مشخص شد که او به مانند ليگ برتر در بازی های ملی هم می تواند خود را به عنوان مهره ای موثر معرفی کند، به نظر من کار صعود تيم ملی با سود بردن از آمادگی و البته تجربه کريم باقری نسبت به قبل راحتتر شده است.
اين بازيکن که يکی از بهترين های تيم ملی برابر قطر بود، اظهار داشت: هميشه سعی می کنم خواسته های مربيان را در زمين به اجرا بگذارم، با توجه به تمرينات خوبی که در سايپا انجام داده بودم، در اوج قرار دارم و اميدوارم در ادامه بازی ها هم بتوانم مورد نظر علی دايی برای ماندن در ترکيب اصلی باشم.
کعبی در پايان حرف هايش با اشاره به نتايج سايپا در هفته های اخير ليگ برتر گفت: حاشيه ها آرامش را از ما گرفته بود و به همين دليل امتيازات زيادی را از دست داديم، خوشبختانه بعد از رفتن ليت بارسکی،بحران را پشت سر گذاشتيم و حالا در اين فکر هستيم که بتوانيم به يکی از رتبه های شايسته جدول برسيم.





















Copyright: gooya.com 2016