دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد پروين: حضورم در پرسپوليس محتمل است، ايلنا

- اميدوارم انتظارات پروين را برآورده کنم

تهران- خبرگزاری کار ايران
هافبک تيم فوتبال سايپا گفت: با توجه به تمرينات فشرده ليت بارسکی در اوايل فصل وقتی به زمين مسابقه می‌‏رفتيم ديگر رمق نداشتيم توانايی‌‏هايمان را برابر حريفان ارائه کنيم. اما حالا شرايط کاملا فرق کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمد پروين در گفت و گو با ايلنا، افزود:‌ خوشبختانه در چند هفته اخير نتايج قابل قبولی را کسب کرده‌‏ايم،‌‏ اميدوارم بتوانيم در آينده نيز همين روند را ادامه دهيم تا بتوانيم از حقانيت فوتبال سايپا در ليگ برتر دفاع کنيم.
وی ادامه داد:‌‏ بازيکنان تيم اين پتانسيل را دارند تا به رتبه‌‏های بالاتر جدول نيز صعود کنند. فقط اميدوارم به مانند اوايل فصل دچار مسائل حاشيه‌‏ای و بدشانسی نشويم.
هافبک تيم سايپا اضافه کرد:‌ ما يک بازی عقب افتاده پيش رو داريم که اگر بتوانيم در آن پيروز شويم شرايط‌‏مان در جدول رده‌‏بندی به مراتب بهتر خواهد شد.
پروين درخصوص مصدوميتش گفت:‌ با وجود اينکه در حال حاضر به طور جدی در تمرينات گروهی شرکت می‌‏کنم اما هنوز درد خفيفی در پای خود احساس می‌‏کنم.
وی با اشاره به احتمال حضورش در تيم پرسپوليس عنوان داشت: قبل از شروع فصل جاری صحبت‌‏هايی در خصوص حضورم در تيم پرسپوليس مطرح بود اما متاسفانه شرايطی پيش آمد که نتوانستم به اين تيم بپيوندم. در حال حاضر نيز عضو باشگاه سايپا هستم و به موفقيت اين تيم فکر می‌‏کنم.
وی افزود: شايد در آينده با تغيير برخی شرايط به تيم پرسپوليس پيوستم. ضمن اينکه من کاری ندارم در اين تيم چه کسی مربی و مديرعامل است. چرا که من فقط يک بازيکن هستم.
هافبک تيم سايپا در خصوص حضور پدرش در مسابقات اين تيم گفت: من از اين بابت بسيار خوشحال می‌‏شوم چرا که حضور پدرم انگيزه‌‏ای مضاعف به من می‌‏دهد. اميدوارم بتوانم انتظارات او را برآورده کنم.





















Copyright: gooya.com 2016