سه شنبه 21 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: دعوت از ۶ لژيونر برای بازی با امارات، ايسنا

- با تيم ايالت باسک اسپانيا بازی می‌کنيم
- غيرت بازيکنان جوان تيم ملی مورد توجه قرارگيرد


"علی دايی" خواهان توجه بيشتر به تلاش‌ بازيکنان جوان تيم ملی فوتبال ايران شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی پس از تمرين امروز تيم ملی ايران اظهار کرد: ما اگر بازی تدارکاتی برگزار کنيم با يک سری از انتقادات و اگر برگزار نکنيم با مجموعه‌ی ديگری از انتقادات روبه‌رو می شويم. شايد هيچ کس به اين موضوع توجه نکرد که بازيکنان جوان تيم ملی ايران پس از گذشت تنها دو روز از بازی‌های ليگ برتر به مصاف قطر رفتند و با انجام يک بازی خوب، حريف خود را شکست دادند. بسياری از بازيکنان در آخرين لحظه خود را با هواپيما به تيم ملی رساندند و با وجود خستگی بازی بسيار خوبی انجام دادند. همين غيرت بازيکنان جوان و خوب تيم ملی ايران است که توقع داريم مورد توجه قرار گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی دايی درباره دعوت از بازيکنان لژيونر برای بازی در مقابل امارات نيز گفت: ما از ۶ بازيکن لژيونر نيز برای حضور در بازی مقابل امارات دعوت می‌کنيم که اسامی آن‌ها توسط روابط عمومی فدراسيون اعلام می‌شود و ما تمامی بازيکنان حاضر در اردو را به همراه ۶ بازيکن لژيونر که در مجموع ۲۷ نفر می‌شوند با خود به امارات می‌بريم.

علی دايی درباره دليل خط خوردن نيکبخت واحدی از تيم ملی نيز گفت: نيکبخت را به دلايل فنی به تيم ملی دعوت کردم اما زمانی که برای پرواز به قطر به فرودگاه رفتيم نيکبخت ناگهان اعلام کرد که پاسپورت خود را به همراه ندارد و از ما اجازه گرفت تا به هتل المپيک بازگردد و پاسپورتش را به همراه بياورد اما پس از ترک فرودگاه ديگر هرچقدر که مسوولان تيم ملی با او تماس گرفتند، موفق نشدند نيکبخت را پيدا کنند چرا که او موبايلش را دايورت کرده بود. در هر صورت من مسوول مسايل فنی هستم و درباره اين مسايل انضباطی بايد خود عليرضا واحدی نيکبخت پاسخگو باشد.

علی دايی درباره سفر تيم ملی به امارات نيز گفت: تا روز يکشنبه تمرينات خود را در تهران پيگيری می‌کنيم و يکشنبه صبح به امارات می‌رويم و تا روز چهارشنبه در اين کشور برای بازی مقابل امارات آماده می‌شويم.

وی افزود: ما در دور مقدماتی يک بار با امارات مساوی کرده و يک بار نيز اين تيم را شکست داده‌ايم. در هر صورت امارات تيم خطرناکی است و با توجه به اينکه آخرين شانس خود را برای صعود امتحان می‌کند، به هيچ عنوان اين تيم را دست کم نمی‌گيريم. با اين حال با تمام توان و برای کسب ۳ امتياز به امارات می‌رويم.

علی دايی درباره بازی تدارکاتی مقابل تيم ملی قطر نيز گفت: در هر صورت به دليل آنکه بازی مقابل کويت لغو شد، ما بين بازی کردن و بازی نکردن، گزينه بازی کردن را انتخاب کرديم. بی‌ترديد اگر با کويت بازی می‌کرديم نفرات تيم ملی فرصت بيشتری برای استراحت داشتند اما در هر صورت بازی با قطر نيز برای بازيکنان جوان تيم ملی بسيار مفيد بود.

علی دايی درباره دعوت از بازيکنان شايسته به تيم ملی نيز گفت: در هر صورت من وظيفه‌ام را انجام می‌دهم و طبق وظيفه‌ای که دارم بايد بهترين نفرات را به تيم ملی دعوت کنم. طبيعی است که اشتباهاتی نيز رخ دهد، اما تا جايی که شرايط به ما اجازه دهد، آماده‌ترين بازيکنان را به تيم ملی دعوت می کنيم. قبول دارم که ما بازيکنان بسيار خوب ديگری نيز در فوتبال کشور داريم، اما در هر صورت هم‌اکنون نيز ۲۷ بازيکن را برای بازی با امارات همراه خواهيم داشت که همين تعداد نيز زياد است. با اين حال از تمامی بازيکنان خوب و جوان فوتبال کشور در مقاطع مختلف برای حضور در تيم ملی دعوت می‌شود.

سرمربی تيم ملی فوتبال درباره حضور کريم باقری در تيم ملی نيز گفت: کريم باقری در بازی مقابل قطر در ابتدای بازی ۲،‌ ۳ پاس اشتباه داد که تصور می‌کنم دليل آن به مدت طولانی دوری او از تيم ملی بازمی‌گشت. با اين حال هرچه از زمان بازی گذشت، کريم باقری بهتر شد و اعتماد به نفس خوبی را پيدا کرد. من اعتقاد دارم باقری يکی از خوب‌های تيم ملی ايران است.

علی دايی درباره برخی اظهارات پيرامون بازی مقابل تيم ايالت باسک اسپانيا نيز گفت: اعتقاد من اين است که تيم ملی به اين بازی احتياج دارد چرا که تيم باسک متشکل از بسياری از بازيکنان خوب فوتبال اسپانيا و حتی نفرات ملی پوش اين کشور است و معتقدم اين بازی برای ما بسيار سودمند خواهد بود. در هر صورت اين هم از همان شرايطی است که گفتم و اکنون که اين بازی را انتخاب کرده‌ايم،‌ از آن انتقاد می‌شود و اگر هم اين بازی را انتخاب نمی‌کرديم، از عدم انجام بازی تدارکاتی انتقاد می شد و در اين ميان تنها موضوعی که به آن توجه نمی‌شود، عملکرد خوب و متعصبانه بازيکنان جوان تيم ملی است. خوشبختانه تيم ملی بسيار خوب بسته شده است و بازيکنان جوان ما از اعتماد به نفس بسيار بالايی برخوردار هستند.





















Copyright: gooya.com 2016