چهارشنبه 8 مهر 1383

نامه جبهه مشاركت قم به رييس جمهوري درباره ضرب و شتم دكتر سروش: آيا حتي ساعتي فرصت براي مماشات باقي مانده؟، رويداد

جبهه مشاركت منطقه قم روز سه شنبه ششم مهرماه در نامه‌اي خطاب به رييس‌جمهوري رسيدگي به موضوع برهم خوردن جلسه‌اي را كه در آن دكتر سروش حضور داشت، خواستار شد.
در اين نامه آمده است: «نامه حاضر، استمداد، اعتراض و روايت مكرر زخم‌هاي كهنه‌اي است كه بر ارباب فكر و انديشه اين ديار مي‌رود. اگر چه ديري است ما با هتك حرمت شهروندان و سلب امنيت و آزادي صاحبنظران خو گرفته‌ايم اما حمله وحشيانه به ضيافتي خصوصي و غير سياسي كه با حضور جمعي از نخبگان و دين پژوهان و در حريم خانوادگي ميزبان، آن هم در شهري كه مركز علوم اسلامي و محور هويت فرهنگي تشيع به شمار مي‌رود، واقعه‌اي از نوع ديگر بود. لابد مستحضريد كه تلاش همه جانبه نماينده عالي دولت در شهر و حضور نيروي انتظامي نيز نتوانست از حمله مهاجمان و ضرب و شتم ميهمان بزرگوار آن نشست (دكتر عبدالكريم سروش) جلوگيري كند و همچون وقايع پيشين، مهاجمان در امنيت به سر مي‌برند، اين در حالي است كه ماه‌هاست CD حاوي بدترين فحاشي‌ها و تهمت‌ها به مسئولان و صاحبنظران، به رواني و فراواني در همين شهر توزيع مي‌شود

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جناب آقاي رئيس جمهور! حتي اگر بخواهيم مصلحت سنجي نيز پيشه كنيم، هيچ خيرخواهي نمي‌پذيرد كه در شرايط حساس بين‌المللي كه گويي همه اسباب و عوامل گرد هم آمده‌اند تا ايران را متهم، محكوم و منزوي كنند گروهي متحجر و جاهل بر همين امنيت لرزان نيز بتازند و سندي ديگر براي بهانه‌جويان فراهم كنند، پس آيا حتي ساعتي فرصت براي مماشات باقي مانده؟ مبادا مجبور به اعتراف شويم كه دولت حتي قادر به تامين امنيت جلسات علمي در حريم خصوصي نيز نيست! در خاتمه جبهه مشاركت ايران اسلامي منطقه قم با تذكر عهدي كه با خدا و مردم بسته‌ايد از جنابعالي مي‌خواهد كه به اين فاجعه تلخ رسيدگي كنيد.»

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12479

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه جبهه مشاركت قم به رييس جمهوري درباره ضرب و شتم دكتر سروش: آيا حتي ساعتي فرصت براي مماشات باقي مانده؟، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016